Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Morgon!

Här har alla sovit

• siamusen

MissKaos skrev 2008-12-30 11:48:35 följande:

Varit hos BM! Lilleman ligger nu så lågt att hon inte når ner att känna... Hoppas han kommer ut snart, men inte imorgon.
    Lördag vid 15-tiden har jag ju sagt
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 12:20:13 följande:

HUr känns det?
    Väldigt nice.

Jag hade gasse pa en madrass och sov brevid för att ha lite koll. Han vaknade inte alls pa hela natten och vaknade pigg och glad.
  • siamusen

Gasse har sprungit omkring pa morgonen med det söta lammet Clovis fick av BB och vrålat Bäääää.

Tror ni han kan vara gotlänning?

• siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-30 12:39:53 följande:
    Fantastiskt!!!!!!*firar*
    varför snålar du så med drinkarna?
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-30 12:43:52 följande:

siamusen skrev 2008-12-30 12:33:48 följande:
    Betyder det att även du har sovit hela natten?
    Nja, jag har vaknat massa ganger pga den lille men det gör ju inget. Jag somnade innan 5 pa morgonen i varje fall Tror jag maste somnat innan 2 ocksa och det minns jag inte ens nâr det hânde sist.
  • siamusen

Centurion skrev 2008-12-30 12:49:53 följande:

Wohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!Nu blir det party!!!!!!!!!!Hur många timmar sov han?
    Gasse? 10-11 timmar tror jag.
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-30 12:51:33 följande:

Jag lagar nyårsmat..Vad tror ni? Potgrat med fetaost (mycket) och bladspenat, vispgrädde.. Till detta kommer det serveras stekt kalvkött och rödvinssås.Gör även tårta med Hallonmusse+hallon (+ + pyttelite drottningsylt på bottnarna) inuti och Chokladfluff på sedan ska garneras med Hallon+ blåbär+ dajm. Ja, först ska vi gå krustader med räkröra m vitlök, löjrom och nån extra räka.
    Later mycket gott!
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-30 12:58:52 följande:

siamusen skrev 2008-12-30 12:47:00 följande:
    Nå. Lite bäbispyssel på natten men inte fullt race ialla fall. Ska bli intressant att se vad några nätters god och ostörd sömn gör med Proppens humör.
    Ja, dealen här nu är att han ska ga och lâgga sig tidigare sa tar jag allt pa kvâllen/natten för alla mar ju bara skit av att han är schizad.
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-30 13:29:20 följande:

Mmm.. har en sån flarra oxå. Fast Persikanär liiite bättre. Tänkte ta Jodgubben som fördrink (vi är 50% höggravida i sällskapet..) och Persikon till 12-slaget. OM vi nu ska firad med det här andra paret. Hon messade att honhade regelbundna värkar i natt. Och är beräknad till den 3:e. Dessutom är det nr 2 och tätt mellan barnen. 1:An kom 2 dagar över tiden eller så..Kanske blir en hel tårta till oss??
    Nej, tårtan kan du skicka till mig. Eller spara en bit till Assar. Den lär ju halla sig i 3 dagar
Svar på tråden dårt asöires setuG