Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Pynta skrev 2008-12-30 16:19:27 följande:

siamusen skrev 2008-12-30 16:16:15 följande:
    Ochsåslippermanbesväretmedattsättautkommaochpunkto chsånttramstextenblirävenmersammanhängandepådetvis etbarafördelaralltså
    ExaktminmeningdetmedViärfansmartastpåFL
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-30 20:15:36 följande:

Min sambo har fått för sig att vi INTE kan åka bil imorgon. För dit där vi ska skar dom sönder alla däck på bilarna en natt i veckan som var. *suck* Och HUR ska vi komma dit och sedan hemdådå?? Särskilt som vi har all mat här.. Be dom hämta oss och ta vagnen hem? Inte så sugen på det faktiskt.. MEN det går ju. Ska kolla vagnarna nu. Taxi hem är väll bara att glömma.. Fasiken vad jobbiga karlar är. (samtidig inser ju jag med att OM Det är ngt gäng som "busar" med sådant där så ja,vi kanske behöver bilen dagen efter eller så...) Men vad jobbigt det blev, hadde inte ens tänkt på det om han inte hade sagt det..  Mest tycker jag ahn överdrivre och målar FAN på väggen. JOBBIGT! Ska preggofanter verklgein behöva GÅ till spårvagnen och sedna hem från vagnen  mitt i natten? VA?
    De kommer och hämtar er och sedan tar du ambulansen till BB där du ligger till den 3e med starka värkar
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-30 20:28:07 följande:

Nehepp...tar vi om det då.

*De kommer och hämtar er, ni rullar hem pa din mage.

*De kommer och hämtar er, din karl bär hem dig

* De kommer och hämtar er, du får värkar precis innan fördrinken. De kör dig till BB där du föder kl 23.57. Ni gar hem i sommarsolen 6 manader senare när din sfinkterruptur lâkt.
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-30 20:33:55 följande:

Mäh, jag vill äta middag först! OCh då får BM fanimin lillalåda hålla emot till kl 1!
    Du va...duger inte sjukhusmaten at dig eller?
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-30 20:37:36 följande:

HAr en 8-pack Kexchoklad i väskan till efteråt.OCh små plopp och små kexchoklad och sportdryck och dexrosol till under tiden... Eller efter. Beror ju på hur lång tid det tar.
    Ta med lite hjortstek och potatisgratäng ocksa sa du inte blir sockerhög
  • siamusen

jungfu skrev 2008-12-30 20:42:52 följande:

Vad använder ni för uttryck för att släppa väder?
    prutta eller fisa oftast.Eller oftast blir det fart men jag antar att du menar pa svenska?
  • siamusen

jungfu skrev 2008-12-30 20:51:07 följande:

siamusen skrev 2008-12-30 20:44:02 följande:
    Ja, på svenska... Min pappa säger "fjärta" men det känns så himla out of date
    Ok..fast min svenska är nog inte speciellt inne heller.
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-12-30 21:52:07 följande:

Nu?
    Har du rullat mina bajs-korvar sjâlv? För jag gillar inte lagade bajskorvar.
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-12-30 22:01:58 följande:

Mmm,såklart.Rullade in de i kokos tom.Innehåller extra allt,precis som du gillar.
    Och strössel?

*hoppas*
Svar på tråden dårt asöires setuG