• Ickan

dårt asöires setuG

Är du för blyg kanske? Släng ner PP i sängen o sätt igång. HOn gillar lite tough-love sådär.

Trogga skrev 2008-10-06 21:23:40 följande:
    Jag får aldrig hångla
  • Ickan

Vi har ju lite att ta igen efter din sk lunchrast. Det blir mycket övertid framöver för att du ska komma ikapp.

DanBe skrev 2008-10-06 21:32:52 följande:
    Smaskens! Äntligen lite action!!!
  • Ickan

Vi har ju lite att ta igen efter din sk lunchrast. Det blir mycket övertid framöver för att du ska komma ikapp.

DanBe skrev 2008-10-06 21:32:52 följande:
    Smaskens! Äntligen lite action!!!
  • Ickan

mm, lite skakig så jag råkade trycka två gånger... Tänkte på dig i sängen med Trogga.

KarJac skrev 2008-10-06 21:37:25 följande:
    Oj vad Ickan blev till sig!!!
  • Ickan

ojojoj, marshmallowsmet med *skakar okontrollerat*

KarJac skrev 2008-10-06 21:54:20 följande:
    Ja, det går de flesta igång på faktiskt. Jag, Trogga, en burk marschwallows-smet.
    Nej nu blev det sängdags, av en eller annan anledning...
  • Ickan

Det har vi med o påsättaren synkar sedan vidare till sin mobil. Det är jättebra.

Perry the Platypus skrev 2008-10-07 09:42:34 följande:
    Tvinga honom att sätta reminders i mobilen på det han ska göra. Dessutom är det guld värt att ha gemensam kalender på gmail.com - hett tips!
  • Ickan

A leker kast med stort babygym nu, snart landar nog ett ben i hans mun eller nåt.

• Ickan

Karlar är tröga... men glöm alla borde så slipper du reta upp dig.

Suri skrev 2008-10-08 09:35:30 följande:
    *gråter lite*Försöker strukturera upp dessa 2,5 h innan jag ska åka. hmmm. Blir mer och mer sur på Stringen som inte FATTAR hur mycket vi har att göra. Grrr. Å kylen borde verkligen ha rensats...Ja, jag är lite NERVÖÖÖÖS!!!
  • Ickan

Det är ju ändå lite tillfredställande att se resultat i de lägena.

Suri skrev 2008-10-08 10:14:37 följande:
    Ja, jag vet. Jag vet. Suck. Men jag tror nästan att det hjälper att vara lite sur och arg på honom nu.
Svar på tråden dårt asöires setuG