• Ickan

dårt asöires setuG

Nej, jag föredrar att se redan etablerade artister hitta på dumheter framför okända.

KarJac skrev 2008-10-17 20:13:52 följande:
    Näää, är inte det ännu värre? Jag vill se program om kommunistSovjet och om hur djuren behandlas i Indien.Eller porr.
  • Ickan

Men Fader Fora vinner ju inget, han tävlar ju inte. Vojne vojne, får nog ta honom till en doktor om han inte slutar hallucinera.

KarJac skrev 2008-10-17 20:19:22 följande:
    Han vill ju alltid leka Fader Fora, eller vad han nu heter. Ha kråka i håret och så. Jag ska leka dvärg och springa fram och tillbaka med en massa nycklar.
  • Ickan

Nej nu ska jag nog använda min egentid till annat än datorn. puss på er babes...

• Ickan

hejhej

*suck* svärmödrar, vilken planet kommer de ifrån? Kan man skicka tillbaka dem dit? Eller iaf deras kassa attityder.

Min är oftast ok, hon tränger sig definitivt inte på iaf vilket är bra. Nu ringde påsättaren till henne för han ska hämta sin dotter där om en stund. Såklart undrar hon om han kommer ensam eller om A o jag kommer med. Förmodligen ensam sa han då. Hennes nej-tjut hördes i halva huset. Så långt är väl allt ok men sen börjar hon tjata om att han ska ha med A o accepterar inte att han säger att han inte vet hur det blir eftersom A sover. Till slut blev de nästan arga på varandra. För det skulle vara helt ok att väcka en sovande bebis o dra iväg honom i bilen för att hon ska kunna gulla med honom i fem minuter? *suck* Hon kan väl ta o komma hit istället, det gör hon knappt aldrig utan förväntar sig att vi ska åka till henne. Gör vi det så bjuder hon inte ens på en kopp kaffe.

• Ickan

ok, nu har jag gnällt av mig lite i-landsproblem

• Ickan

JO man ska kunna sova själv då. Såklart ska han inte känna sig utanför, det vore ju tråkigt men det verkar inte så bra att ha en så stor kille i sängen. Så länge inte Surfer vill ta tag i det på allvar så blir det nog svårt att lösa det. Kanske om ni säger till Jr att väcka surfer när han har svårt att somna om så att Surfer kan hjälpa honom med det i egen säng.

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 08:29:30 följande:

Jaha, Surfer Jr lyckades sova 2 nätter av 4 hos oss Jag vet inte vad jag ska göra???? *börjar bli desperat*Igårkväll kunde han inte somna, utan kom in nästan direkt och la sig (Surfer sa att till honom att det var ok). Men han insåg att han inte kunde somna inne hos oss heller, så då gick han in till sin egen säng och Surfer gick med och "nattade" honom för andra gången den kvällen. Några timmar senare klampar (jo, jag lovar, rena elefaten) han in till oss igen och stannar resten av natten.Natten mellan fre-lör kom han också in, vet inte hur dags men innan kl 2 i alla fall och stannade resten av natten.Grabben är 12 år. Ska man inte kunna sova i sin egen säng då????? Hade det hänt då och då, kanske en gång i månaden max, så ok, men nu kommer han in minst en natt varje gång han är hos oss, dvs varannan vecka.
  • Ickan

Behöver absolut inte bli så. Stora tjejen sover helt själv sedan hon fyllde 8 iaf, men då hade det länge varit bara någon natt då o då som hon kom framåt morgonkvisten.
    A sover aldrig i vår säng, han kan inte sova där.

MissKaos skrev 2008-10-20 09:38:13 följande:
    SHIT!Jag vill inte ha en unge i sängen i dom närmsta 12 åren. Räcker så bra med den platsen han tar NU, och nu är han ju minst sagt liten. Gissar på max 1,5 kg och välintegrerad i min kropp. Sparkas gör han dock vilt.
  • Ickan

precis, o surfer ser nog till att inte sova där så länge när han får ont i ryggen o då kan han gå tillbaka till sin sköna säng som inte fylls upp av en 12-åring.
    O så småningom slutar nog Jr att vakna alls, det har nog bara blivit en dålig bekväm vana för honom att gå in till er.
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:15:15 följande:

Tack för råd tjejer. Jag har diskuterat det med Surfer och har försökt hålla en glad ton, men nu kanske det är dags att sätta ner foten. Jag vill inte, under några omständigheter, ha Jr. sovandes i vår säng när jag ska ligga där och amma. Det blir för trångt och jag vill inte ligga och flasha brösten för en 12-åring...Ska föreslå att han istället för att bara låta Jr. krypa ner till oss, istället går in med honom i hans säng direkt och ligger där en stund tills han har somnat igen. Det blir ju samma sak för Jr.Risken är väl att Surfer kommer att somna därinne och så får jag ligga ensam istället...fast då får jag i a f sova ordentligt
  • Ickan

Det har hänt att jag har sagt till Ida när hon har kommit med "jag kan inte sova" att hon ska gå o lägga sig ändå. HOn blev jätteförvånad när jag sa att hon får göra vad hon vill bara hon gör det i sin säng. Det hjälpte väl iofs inte så mycket men hon försökte en stund o så var hon väl 7 år då.

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:39:50 följande:

Jupp, han har börjat få lite finnar i pannan Igår kväll var det nära *visar med fingarna* att jag sa till honom att "ta en bok och lägg dig och läs en stund, så ska du se att du somnar snart", men Surfer han före med "men kom in och lägg dig här då, det är ok".
  • Ickan

JAGJAGJAG!!!! *plockar fram en strap-on-dildo size XXL

KarJac skrev 2008-10-20 14:07:14 följande:
    Vem vill fucka mig då?
Svar på tråden dårt asöires setuG