Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Trogga skrev 2008-10-19 22:09:08 följande:
    Du kommer gå som en kråka med den. Jag har en som sitter på sidan på handtaget, vilket gör att jag kan gå rak i ryggen
    Jag vet men jag tror inte de gar att fâsta pa var vagn. Vad har ni fôr nagot?
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-10-19 22:14:55 följande:
    Man får till 20 olika delar som gör att den passar på de flesta vagnar. Vi har den på bägge paraply sulkysarna, P&T, och BRIOn
    VAD HETER DEN,
  • siamusen

Hoppsan

vi har ju en dubbel joggingvagn

• siamusen
    Centurion skrev 2008-10-19 22:16:22 följande:
    Det måste vara en genuint elak människa det där.. fy fan!
    han âr inte riktigt klok. Gick och drog upp snâlle grannens blommor fôrr ocksa. De hatar varandra
  • siamusen
    Suri skrev 2008-10-19 22:16:39 följande:
    NU vaknar Sune!! Som jag längtat!!!
    hâlsa!
  • siamusen
    Centurion skrev 2008-10-19 22:18:43 följande:
    eh vilken gräslig människa...
    japp. Han hâlsar aldrig pa proppen, men pa mig av nagon underlig anledning. Sa jag fôrsôker halla mig lite snâll fôr han lâr ju bli ânnu vârre om jag ger honomen anledning att hata mig
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-19 22:21:48 följande:
    Musen, är franskt smink (Lancome) billigt i frallan?
    ingen aning. Anvânder inte smink. Varfôr undrar du? Vill du att jag ska kolla at dig?
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-19 22:24:24 följande:
    Nja, tänkte åka och hälsa på dig om det var billigare i frallan. Om du har lust! Eller finns det nån bra sida för e-butik för smink i frallan? Finns bara bra utanför EU och även om man får tillbaka tullavgift och allt så orkar jag inte krångla.
    kan snoka lite

men kom hit sa kan vi sminka oss med sminket jag fatt av mamma nâr hon fortfarande hyste fôrhoppningar om min kvinnlighet
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-10-19 22:26:28 följande:
    ecx.images-amazon.com/images/I/51TdZ5DHWVL._S...
    Har kollat pa den men jag tror det var nagot somgjorde att det inte skulle funka.Minns inte vad dock. Ska kanske ringa företaget och höra med demom den är kompatibel.
  • siamusen
    Womanizer skrev 2008-10-19 23:27:08 följande:
    Hej, här känner jag mig som hemma!
    HEJ

tycker du passar in hâr jag med!
Svar på tråden dårt asöires setuG