Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-10-21 00:44:41 följande:

Jättevilsen och yr.Usch,stackars bella.
    snubblar och har sig ocksa

skulle aldrig gett sig ut och springa i simfôtter
  • siamusen

Miss Kaos..hur hostar han da? Kan han inte bara ha problem med att svälja saliven när han sover?

• siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-21 10:56:40 följande:
    Är ju int eriktigt samma sak. Det sista en äs egentligen handlar om är ju behov av banting eller vikt öht eg.
    Hostar han pa dagarna ocksa?

Proppens flärp som hänger ned i svalget brukar svâlla pa nätterna/kvällarna och det far honom att hosta. Torr hosta, inte blöt. Kan det vara nagot sant?
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-21 11:00:29 följande:
    Vet inte. Vill att en läkare ska kolla på det. Jag tycker det låter olika, dvs torrhosta (typ som en rökare) Dessutom hostar han bara när han är vaken vilket ju får mig att undra över om det kan vara en "ovana" inblandat.. 
    Ja, lika bra att kolla iofs. Röker han?
  • siamusen

Nu har rörmokarna kommit hit. Kommer en annan i eftermiddag förmodligen. Hade en fôrsta här igar som verkade halvt patând.

• siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-21 11:23:03 följande:
    Då får han väll bjuda?? Allt annat är fräckt.
    Tycker det jag med
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-21 11:28:25 följande:
    Vad såg hanut att gå på? *nyfiken* För du tar väll så det räcker till hela tråden?
    Vet inte..velar mellan kola och amfetamin. Helarummet stank cigaretter efter han gatt ocksa. Sa honom tar vi INTE.
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-21 11:50:54 följande:
    *vill helst ha cola* Amfetamin är så.. billigt... MAn vill ju inte framstå som en tjackluder lixom.Honom vill vi inte ha, bara hand knark.
    Kan ringa honom och säga det om du vill
  • siamusen

Tycker ni âr grâsligt fula hela bunten!

speciellt ni vet vem!

• siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-21 16:08:04 följande:

Jan HON är asfulast.
    ja, usch

*krâks lite finsmakat*
Svar på tråden dårt asöires setuG