-
Sluta fuskcitera mig. Jag känner en som heter Mina och henne gillar jag inte alls, så det namnet är inte så fint i mån värld, skulle kanske varit det men hon har förstört det. Hellre Minna då. det är finare.Millimina skrev 2008-11-11 19:27:21 följande:äntligen!
-
jag med.
-
Svar på #8620jag vill bara höra köttets lustar, höra hur du snuskar, tränga in i dig minst ett par meter.
-
www.familjeliv.se/Forum-11-241/m36028951.html
Fan vad många ni är- -
Vilken v är du i?DCLXVI skrev 2008-11-11 19:45:15 följande:Mysigt med bebis...
-
Ok jag får väl berätta då varför jag är så himla hemlig. Idag var jag på VUL det visade typ vecka 5 men jag borde vara i vecka 7 eller 8. Jag skulle komma tillbaks på vul om två veckor om inget ändrats så är det mf.
-
Jag vill ju och vill inte. Mest för att förra grav va så jobbig. Jag har mått illa som fan flera dagar det skulle man börja med i vecka 7 först sa hon och enl beräkningen är jag i 7 men blubben ser ut som en i v 5.
-
o GUTEGIRL o skrev 2008-11-11 20:11:29 följande:
Men är det inte väldigt svårt att se såtidigt då?Ja alltså eftersom jag borde vara i 7 så borde det synas men det såg ut som v 5, Vi såg ju LillM i v 6 redan. Så nu måste jag må illa och vänta ttvå v för nästa vul. -
o GUTEGIRL o skrev 2008-11-11 20:16:07 följande:
Fan vad jobbigt! Låt bli att läsa på FL om olika symptom och grejer, då¨jagar man bara uppsig ännu mer.Äeschdet är lugnt
LillM tog nästan kål på mig idag. Tror djävulen flyttat in i honom -
Helvete varöfr måste alla skriva om julmust? Jag har längtat efter ett glas iskall apotekarnes hela året. och vi har ingen julmust hemma och jag är så JÄVLA SUGEN! Kb måste åka och köpa undrar vad jag kan muta han med???