Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-08 19:22:35 följande:

Oj, jag ska nog stänga av trorjag.
    Lika bra kanske. Ifall han börjar färga håret blont och locka det med locktång. Kan se lite suspekt ut på honom
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-08 19:45:08 följande:
    Och kom självklart framtill att det var mitt fel iom att jag tjatat om 100 spänn jag tappat bort idag. Tjata, dvs pratat om var fan jag kan ha lagt dem.
    100 franc? Eller har ni euro?
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-08 19:51:32 följande:
    100 euros. Nu brakar grannarna med varandra...star i trappan och skriker. Pissgrannen later inte de nya grannarna bâra upp sin nya soffan i hissen. Häromdagen skrek han pa dem för att de bar sina grejer i trappan. Hur fan ska de fa upp sakerna till vaningen da? Helt jâvla galen.
    ge mig adressen så skickar jag ett rör pringles med bajs i.

VAFAN! Vissa borde ju bara bo ute i urskogen...
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-08 19:54:21 följande:
    han är inte riktigt klok.
    usch. Verkligen inte. Låter lite som Linas min kompis granne. Han bodde i höghus och stod och lyssnade mot dörren så fort någon kom, åkte man hiss eller pratade i trappen så öppnade han och skrek allt vad han orkade. Man vågade ju inte hälsa på hos henne. Han bankade i taket om man gick på toan och hon kunde inte duscha för då stängde han av varmvattnet i källaren.Helt jävla störd gubbe. Hon har flyttat nu för det gick ju inte att ha ett drägligt liv med den gobbfan i samma trappa.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-08 19:59:18 följande:
    Som var granne da. De brakar fortfarande och han tycker tydligen att han har rätt att stoppa dem fran att ta upp sin soffa. Knappast.
    Va i helvete. Såna människor är det ju egentligen synd om... men ändå det kan inte vara nyttigt att vara så bitter.

Fan vad jag hostar slem och snoret rinner, jag är riktigt sexy...
  • Garageänkan

Lägger mig i badet så länge i marinad.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-08 21:38:10 följande:
    Hörrni..visst borde jag vinna årets fl-mamma: Nu har jag stått ute pa balkongen och malat skåpsdörrar i sån jävla storm att jag inte såg vad jag målade! En liten medalj far man för det va? fast jag ammade iofs inte samtidigt och hade inte Clovis i sjal...klara minus-poäng
    nej du borde ammat alla barn samtidigt och haft proppen i sjal. för att vinna. minst
  • Garageänkan
    Svar på #7827
    Ni borde väl ha ett gäng blöjor? ELler är det bara ni som har småbarn i huset?
  • Garageänkan

Någon här som kan spanska? På riktigt alltså

Svar på tråden dårt asöires setuG