• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

OMG! Vilka jävla elever det finns!

• KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-06 20:00:30 följande:
    Åh, nu börjar "Färjan"
    *fnissar*
    Tihi.

Tihi.

Tihi.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • M y
    Millimina skrev 2008-10-06 20:06:14 följande:
    OMG! Vilka jävla elever det finns!
    OMG! Vilka fröknar det finns! (dagisfröknar)

Min 3-åring har brännmärke på benen utav sina gummistövlar,byxorna va uppe vid knäna och ca 3dl vatten i varje stövel.Nice
    Regel nr 1: Jag har alltid rätt Regel nr 2 Om jag skulle ha fel,gäller regel nr 1
  • Millimina

My, vad sa treåringen själv då? Brukar inte treåringar klaga när det är kallt/ont eller dylikt? *har legat av mig och vet inte längre något alls om treåringar* Men så hemskt!

• Millimina

Hej trogga!

Såg du att jag försökte fråga om det var du som skulle på Sound of music i våras? Någon sing-a-long?

• Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-06 20:41:39 följande:
    Hej trogga! Såg du att jag försökte fråga om det var du som skulle på Sound of music i våras? Någon sing-a-long?
    japp, men var hemma med sjuka barn
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Millimina

ah, då var det du!

trist att behöva missa det! Jag vet att du försökte ge bort biljetterna i tråden då, men jag skämtade bort det. Sådana där saker kan fastna i mitt minne... när jag försöker skoja och det kommer ut fel och klumpigt och jag tänker nu att jag kanske lät lite dum.. förlåt för det iaf!

(måste göra bot, särskilt efter dagens övningar på stadens nyanlagda skola som vikarie.. DE ungarna borde lära sig be om ursäkt!!! Så jag tänkte praktisera det själv också )

• gutegirl

Åååh vad Färjan är pinigt!! Jag satt här och skämdes något enormt å andras vägnar hela avsnittet.

www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
Svar på tråden dårt asöires setuG