• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Ickan

Låt inte Skipper ta åt sig äran för dig, det är ju GI-igt juh. Jag gör pannkakor på dinkel+fullkornsvetemjöl o inte är det hennes förtjänst iaf. *morrar åt Skipper-häxan*

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 15:39:04 följande:

fast jag är ju helt Anna Skipperig i hela huvudet för jag tog hälften vanligt vetemjöl och hälften siktat dinkelmjöl....
  • Tant Greta

Eehh...grannens son susade precis förbi på en fyrhjuling(för vuxna)..själv...han är 6år.
    Pappan promenerade 50m bakom.

Bara i Norrland,bara i Norrland.

• Ickan

O förresten... vi var på posten nu för att hämta ett rek brev till mig. Jag hade ingen aning om vad det var och blev glatt överraskad av 600 kr presentkort fr HP support.
    Min dator har varit inne på service fem gånger på ett år nu och två gånger var det för samma fel. Datorn kom alltså tillbaka utan att de hade lagat felet första gången.

• Fröken Sophia
    Venus von Willendorf skrev 2008-10-06 15:59:54 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 15:32:09 följande: Pratar ni om mig eller?
    Är det du som är Anna Skipper?????
  • Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-10-06 16:15:35 följande:
    Jajamen,ös på med smileys,man kommer undan med mycket iaf.
    Precis. Man kan skriva en sak, men mena en annan, och så kan man lägga på en smiley för att förklara. Typ.
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-10-06 16:20:04 följande:
    O förresten... vi var på posten nu för att hämta ett rek brev till mig. Jag hade ingen aning om vad det var och blev glatt överraskad av 600 kr presentkort fr HP support. Min dator har varit inne på service fem gånger på ett år nu och två gånger var det för samma fel. Datorn kom alltså tillbaka utan att de hade lagat felet första gången.
    Najs. Men trist att de inte var kompetenta nog att fixa datorn...
  • Ickan

Det är en hyrdator fr jobbet som flera av mina kollegor har likadana. Alla har haft problem med dem. :-/
    Moderkorten har fått bytas i de flesta och har ändå gått sönder igen så nu har HP bytt leverantör av moderkort och bytt till det nya märket. Får se om det funkar hädanefter men hyrtiden går ut i september nästa år så om den inte fungerar felfritt fram tills dess lär vi inte köpa loss den sen.

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 16:22:23 följande:

Najs. Men trist att de inte var kompetenta nog att fixa datorn...
Svar på tråden dårt asöires setuG