Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-11 20:23:01 följande:

Att han får smaka lite?
    vet inte om han är lika besatt
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-11-11 20:32:03 följande:
    JAsså? JAg mådde illa INNAN vecka 5. Innan "BIM", flera dagar innan.  Stod och hulkade över toastolen. Sen flyttade dom mig så jag borde knappt ha haft ett foster som fäst om det skulle stämma. Sen flyttade dom mig IGEN. Så ge inte upp..  Nu håller vi tummarna för dig bruden!
    Tack gumman
  • Garageänkan

Nu sitter jag på fötterna igen. Skall snart stiga upp och ramla runt skitväder... skitväder.

siamusen skrev 2008-11-11 20:52:40 följande:
    Gissa vem som sitter naken pa golvet och malar snorren grön?
    Proppen?
  • Garageänkan

Sia: tycker att Clovis kanske kan köpa aktier eller spara dem i fonder?

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-12 19:35:23 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-12 19:11:49 följande: Tror vi har sagt allt vi hade att säga nu faktiskt. Vi är klara liksom.
    Now we are done. Klart slut.
  • Garageänkan

Ok fan jävla ö. Nu spekuleras det så in i helvete om jag är gravid ellerinte och det har folk gjort länge tydligen. Helvetes jävla skit-ö! Fok märker nog ändå så varför måste det skvallras innan man själv vet säkert? idioter.

• Garageänkan

Är det okej av en chef att välja bort en kvinnlig kollega för en ny tjänst med motiveringen att hon är i fertil ålder och den biologiska klockan tickar, dessutom är risken stor för sjukskrivning under graviditet och han ser bara på "husets" bästa?

• Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-11-13 18:13:09 följande:
    Nej. Det ska du ta med facket.
    Hm jag har nog inget konkret att gå på tyvärr. Det var en diskussion idag vid kaffet om en tjänst som blir ledig och chefen har bestämt att det ska bli en kille (mindre kompetent än jag) och motiveringen var denna. Jag är helt säker på att någon skvallrat om mina "bebisproblem" förhelvete jag vet ju inte ens om det är NÅGOT foster ännu!
  • Garageänkan

haha gute, det är fan torsdagshumor på högsta nivå i din blogg

Svar på tråden dårt asöires setuG