-
Ja, jag skall aldrig mer klaga på något. Detta är det värsta jag varit med om. Jag började lipa på dagis tänkte lägga mej ner och självdö.siamusen skrev 2008-11-17 20:06:41 följande:Trevligt du verkar ha Missade dig pa fb förresten. "Matade" barn.
-
Ja men vad gör man. Dagistanten klarade inte av honom och sa att jag borde inte ta dit honom om han är sådär, eh vaddå? Jag skulle på jobb så det är väl bara för henne att ta över, att hon gav upp gav ju honom mer power när han märkte att det funkade att spela satan med henne. Inte så smart av tanten. Den kollegan som var ute när jag hämtade så frågade jag hur det gått idag och hon sa att morgonkollegan berättat att M varit arg osv. Han är ju 2 år och trotsig ju. Och att man som mamma skall lämna bara så tar personalen över och att det händer hela tiden och att de lugnar sig direkt mammorna lämnat huset typ. Men hon i morse var inte till så stor hjälp nej.Perry the Platypus skrev 2008-11-17 20:09:57 följande:Jag vet ungefär hur du har det. Jag får ganska ondskefulla fantasier i huvudet när sånt händer här hemma.
-
rfixpxpxpxpxpxpxppxpzxpxpxpxxxpxpxpxpxppxpxpxpxpxpxpxpxpxpxpxpxxpxppxxppxxxpxpxxååxåxåååxxåxåxåxåxåxåxxåxåxåxåxåxåxååxåxåxå å ööööööööxöxööxöxöxö
-
Hälsningar från LillM.
Ja vill skjiva selv: säger han -
öböböböbböböböb öb öböböböböböböbööbövöböbböbööböbbäböböböbb öböböböbbäöbbäbbböbäbäbbäbbäböbbbbääbbäbäbäbbäbägägäväväävväväväväväävävväväävä äväävävävävävvääävävVCCVVvv vvbvvvcvvv vvvv-v-v-v --c-c-ccö-c-c--..c.c...c.xx.xx.,x,.,.x.x..öx.xlxx,x.x,,,hhhhjhjjjjjmkkkkkkkkkkkkkkkolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllollllllllllllllllllllllkkkkkkkkkkkkkkkmm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kVVVVVVVVVVVVVBBBBBBBBBBBBBNMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM,M,M,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,MMMMMMMMMM,.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.,,,,,,,,,,,.,,,.,,,
-
Jag tycker han stavar bättre och har bättre meningsuppbyggnad än de flesta här på Fl faktiskt.jamex skrev 2008-11-18 18:17:45 följande:grabben har ju anlag till att bli en riktig effektiv effellare!
-
www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38449116.html
Att folk inte kan ta ansvar för sina misstag/handlingar själva... suck suck -
o GUTEGIRL o skrev 2008-11-18 18:58:44 följande:
Snyggo har lovat att vi ska vända upp och ner på förrådet ikväll!Vänder han tillbaks det i bra skick sen så är det ju toppen -
Nu tänker jag lägga min i badet med en badbomb (brustablett i bollformat som gör god lukt och färg ni vet)
-
skulle sitta fint med en stor kall öl men jag får nöja mej med en julmust.