• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

Nu ska jag skriva lite kuvert...prata pa ni om nagot roligt sa att jag far garva lite

• Millimina
    Trogga skrev 2008-10-20 21:42:27 följande:
    Ta lite sniff med till dig i en burk? Lämna i din brevlåda på vägen hem?Jag måste gått förbi ditt hus en miljon gånger
    Ja. Det är det fulaste på gatan, så det kanske inte märks så väl?!
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-20 21:39:53 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-20 21:36:03 följande: Du har fått väskförbud! Såg nog minsann att du har svårt att hålla i pengarna. Och jag har pengaångest big time. Har skämskudden i knät när jag tittar på skuldfällan eller vad det heter.. (hette det så?? jag mindes det igår) Så jag h j ä l p e r dig nu Greta. Du ska inte handla. Du ska spara!! Det är en laptopväska gjord i postertyg. Vännen är doktorand och har precis varit på konferens och presenterat sina resultat på en stor plansch i tyg som är som.. mellanting mellan vaxduk och projektorduk. OCH jag har lyckats klippa bort alla handledarnas namn genom lite fiffilurande! Hon kommer bli så glad över det!
    Du har missuppfattat-har svårt att ha pengarna på rätt ställe,dvs plånboken.Annars finns det pengar
    Såå...än är den sista väskan inte köpt.
  • Millimina

Nu ska jag se senaste Dexter!! Säger som siamusen, säg något roligt!

Tack för sjukdomssympatier Danstina. Det känns faktiskt riktigt smärtsamt i mammahjärtat. Även om jag bara verkar sörja uteblivna dagisdagen...

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-20 21:44:21 följande:

Du har missuppfattat-har svårt att ha pengarna på rätt ställe,dvs plånboken.Annars finns det pengar Såå...än är den sista väskan inte köpt.
    Bra! Du är roligast att sy till! Vill bara få se dig posera live i väskorna också!'

*försöker*
  • Centurion
    Pelargonen skrev 2008-10-20 21:43:04 följande:
    Tjäna centis!
    läget?
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Centurion

Jag köpte två skittuffa mössor på carlings idag *nöjd*

Welcome to walk a mile in my moccasines
Svar på tråden dårt asöires setuG