• Suri

dårt asöires setuG

Å vad skönt att vara hemma igen!

*slänger mig i kuddhörnan brevid Ickan*

• Suri

Mårnig!

*tänder andra ljuset och dukar upp lussebullarna*

• Suri
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-07 10:25:13 följande:
    Det har jag också gjort!
    *myser och frossar i lussebullar*

Alltså lussebullar är såååå gott!! Jag måste baka nya trots att jag bakade dubbel sats. De är snart slut...Ledsen
  • Suri
    Pynta skrev 2008-12-07 11:03:30 följande:
    Suri skrev 2008-12-07 10:18:55 följande: Jag har inte ens fixat en adventsljusstacke i år. Inget julpynt framme alls. Men jag HAR köpt ljus och jag HAR mossa, men jag håller på och peppar inför att gå ner i källaren och rota fram jullådan. * Borde nog göra ett ryck*
    Vilken oduglig fru du är!
    Tur att du är så sexig.
  • Suri
    Pynta skrev 2008-12-07 12:28:35 följande:
    Suri skrev 2008-12-07 11:13:57 följande: Ja, visst är jag! Men jag tänker långsiktigt. Julen vara ju bara fram till påsk, medans genuin sexighet håller året runt. Smart , va?!
    råsmart
    *impad*

Nu är jag hungrig och undrar vad jag ska äta till lunch? Ifall ni undrar vad jag gör. Så sitter jag här och funderar på vad jag har i frysen. Bara så ni vet.
  • Suri
    siamusen skrev 2008-12-08 23:45:39 följande:
    Jag.
    Ååå, du!

Trevligt.

Hjälp mig komma på vad jag ska skicka till min mormor som fyller 90, har varit sjuk, vill inte ha kalas...Hon har rätt bra humor och behöver muntras upp. Hon ska få blommor såklart, men jag tänkte att det skulle vara kul med något annat också.
  • Suri
    Fåret Shaun skrev 2008-12-08 23:58:03 följande:
    Eller om du kan göra ett fotoalbum och skicka. På fujidirekt kan man fixa ett för 149kr
    Bra idé, fast är man inte lite less på foton när man har 17 barnbarn och typ 27 barnbarnsbarn...

Vad tror ni om underkläder, snyggt nattlinne? Det kanske man inte unnar sig när man inte shoppar själv längre.
    Hon är/var lite gala och glamor.
  • Suri
    Millimina skrev 2008-12-09 00:09:33 följande:
    Åh, vilken rolig mormor det lät som suri! Hur är det med henne nu då? (och hur många barn fick hon, och när slutade hon vara gala glamour? 
    Hon har jobbat som damfrisörska och haft eget företag tills för bara 7 år sedan (83 bast!!!). Hon klippte gamla tanter och la deras hår. Tills alla kunder var döda, brukar hon säga.

Salongen har hon kvar i sin lägenhet med all inredning från 50-talet. Sååå fint!!

Hon åkte till London och gjorde ett ansiktslyft innan man ens hade hört tals om det här hemma...

Hon har skiljt sig två gånger. Skandal såklart. Ena karln spelade bort alla hennes pengar och den andra söp. Odugliga men charmiga och snygga (Hennes ord).

Ja, jag har en riktigt cool mormor.
  • Suri

Hon var bland de första som åkte på charter till mallorca! Såklart!

Svar på tråden dårt asöires setuG