• Suri

dårt asöires setuG

Fåret Shaun skrev 2008-12-09 00:14:21 följande:
    sexiga underkläder
    Det ska jag leta efter. Sexiga underkläder till en 90 åring...
  • Suri
    Millimina skrev 2008-12-09 00:20:28 följande:
    Suri. Tror du kan få ge bort mig i krya-på-dig-present. Jag kan bo där i hennes femtiotalssalong. Har hon torkhuven kvar också? En sådan vill jag ha! Jag är femtiotalsfrälst big time! Enda som fått ge vika här hemma är soffan som är en ikea-ala-americana-modell. Fast med ett överdrag i femtiotalstyg förstås.  Nu går jag och sover, godnatt!
    Hon har allt kvar! Hårrullar, borstar och såna där skynken som man har, glansiga blommiga med volang. Jag älskade dem när jag var liten. Hela lägenheten luktar Elnette. Tom vattesprutan är snygg.

*stoppar ner dig i en låda*
  • Suri

Nu vaknar Sune.

Godnatt.

*hänger ut spenarna*

• Suri
    Tant Greta skrev 2008-12-09 09:12:39 följande:
    Jaha?Var är min namnsdagstårta?
    Jag ska också ha en!
  • Suri
    Tant Greta skrev 2008-12-09 09:41:57 följande:
    En till Anaskita Gjorde sambon nervös igår -Älskling,vet du vad det är för dag imorrn? -Eh.Nej. -Tänk efter lite. -Det är inte alla hjärtans dag iaf.För jag vet att det är den 14 februari.Inte din födelsedag och inte vår årsdag... Jäkla tönt,hur kan man missa MIN namnsdag.
    Jag har inte hintat Stringen. Tänkte ge honom gräsligt dåligt samvete ikväll istället när han inte firat mig, inte ens sagt grattis. Snyft.
  • Suri

Vad är det för blå text alla har???
    *irriterad*

• Suri

Ja, nu har jag också blå text. Vill ju inte på något sätt sticka ut.

• Suri
    Millimina skrev 2008-12-09 13:06:10 följande:
    Vi har faktiskt en snygg, ung brevbärare...

*kollar ut genom titthålet*
  • Suri

Millis!
    Varför går det inte att citera dig!!

*irriterad igen*

• Suri
    SeriousGangBang skrev 2008-12-09 22:04:06 följande:
    under fliken "tårtor" i galleriet finns mina senaste verk och under fliken eddie finns det en liten minitransa
    Slurp
    Vad du är duktig!!

vet du att jag just nu satt och googlade på doptårtor... Kom hit och baka vettja!
Svar på tråden dårt asöires setuG