Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-10-26 11:57:12 följande:
    Jag menade bara att skrämselpropaganda om bakterier inte gagnar någon relation.
    Du får kalla det skrämselpropaganda bäst du vill; jag tycker ändå inte att folks fingrar, nödtorftigt tvättade elelr ej, har i småbarnmunnar att göra.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-26 12:11:50 följande:
    Fast proppens föräldrar gosar med vara barn.De har ju passat gasse massa ganger och da har de fria hânder har vi sagt. Han far inte klättra pa möbler men annars far de ge honom vad som helst att âta och göra vad de vill.
    Ungefär så resonerar vi också. Det roliga är dock att min mamma är mycket striktare än vad vi är med Arvid.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-26 12:15:11 följande:
    Hej! Ska jagåka med Snyggo till Malaga om ett par veckor? Han ska dit med jobbet och vill attjag åkermed. HEller blir det rena öknen för min del om han ska göra en massa jobbgrejer med sina kollegor som jag inte ska vara med på?
    Detberor nog på hur du mår. Blir illamåendet värre av värme kanske du ska vara hemma.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-26 12:15:11 följande:
    Hej! Ska jagåka med Snyggo till Malaga om ett par veckor? Han ska dit med jobbet och vill attjag åkermed. HEller blir det rena öknen för min del om han ska göra en massa jobbgrejer med sina kollegor som jag inte ska vara med på?
    Dessutom är det jobbigt att må illa nån annanstans än hemma.

Å tredje sidan kanske det vore skönt med en paus från det vanliga livet?
  • Perry the Platypus

Om värmen är oväsentlig så tycker jag def. att du ska åka med, Gute!

• Perry the Platypus

*ser trött ut*

Morrn.

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-27 08:34:42 följande:
    Man har väl ett eget rum där som man sover i?
    Japp. Vi hade lätt kunnat ha sex om vi nu hade velat. Fattar bara inte hur man kan komma på idén...
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-27 08:44:49 följande:
    Man blir väl kåt helt enkelt.
    Nähä??

Ok, jag fattar inte hur man kan bli kåt på ett sjukhus.
  • Perry the Platypus

Jag är så sjukt sur över en pryl på jobbet och jag vet inte riktigt om felet ligger hos mig eller hos en kollega som lagt sig i mitt jobb. Jag kämpar för att rådbråka mig själv, om jag lägger för mycket prestige i mitt arbete och om jag borde slappna av.

Ville bara få sagt det.

• Perry the Platypus

Duktig Pynta! *klappar på huvudet*

Svar på tråden dårt asöires setuG