dårt asöires setuG
Så det var en jävla jordbävning som väckte mig med alltså? Trodde det var katterna som höll på att riva huset bara.
Lyckades dessutom gå upp i sömnen o hämta A någon gång inatt så jag var jävligt förvirrad imorse.
Så det var en jävla jordbävning som väckte mig med alltså? Trodde det var katterna som höll på att riva huset bara.
Lyckades dessutom gå upp i sömnen o hämta A någon gång inatt så jag var jävligt förvirrad imorse.
svära kan jag visst med idag..
*gurglar med tvållösningen*
*börjar julpyssla med piprensarna* Örhängen till hela tråden kan det bli av det här. O kanske en penisring till DanBe.
Jag ska se vad jag får ihop. Men Kuken får ingen för de räcker inte.
Tant Greta skrev 2008-12-16 10:52:08 följande:
blää, har precis skickat meddelande till påsättaren om att jag inte vill gå på nyårsfesten han har tackat ja till. Han kollade aldrig med mig innan han tackade ja o fester med de här personerna brukar innebära mycket sprit, alla utom jag o p är runt 25 o ingen annan har barn. Om jag åker dit så lär jag få tillbringa kvällen i deras sovrum med en gnällig A så jag har verkligen ingen lust.
mm
ändå lär jag nu få höra hur tråkig jag är. :-/
*hånglar avskedshångel m PP* Hejdå darling!
morrnmorrn
Idag ska jag på jullunch... o så funderar jag på vad jag ska göra med julgruppen påsättaren fått. Det är en hyacint i den o de stinker :-/
tror inte han går med på det, får väl hitta nåt bra ställe där jag inte känner lukten så mycket.