• Ickan

dårt asöires setuG

*försöker inbilla mig att jag är vältränad* (6 h på förlossningen inkl 1,5 h sömnadsövning för bm-studenten)

MissKaos skrev 2008-12-19 15:07:35 följande:
    *packar ner i BB väskan* *stoppar ner Pynta oxå* Nää enl doktorn så kommer jag vara ca 6h på förlossningen -jag är ju van att ha ont så jag kommer göra en del hemma.. *s* Tydligen tror han och min Yogafröken på samma teori -tränade människor föder lättare och snabbare. JAg tror det kommer bli asjobbigt och att jag kommer få få över bara för att dom säger såhär.. NI somhar fött barn när man börjar få "mensvärk" ibalnd och en känsla av att någon människa sticker upp en kniv i underlivet på en -är det förvärkar eller är det bara för att ungen är 25% finne och vevar med en kniv?
  • Ickan

Du kan ju försöka Men eg vill man väl ha så mönsterfritt som möjligt sen.

MissKaos skrev 2008-12-19 15:13:19 följande:
    Tja, på nå´t jävla sätt ska ju dom lära sig brodera. Tror du det är ok om man tar med sig ett mönster man vill ha?
  • Ickan

Haha, de kanske kan sy mönstret o så får du tatuera in neonfärgen sen.

MissKaos skrev 2008-12-19 15:18:44 följande:
    Kunde ju ifs vara snyggt med en pil i neon där det står "entry" och en åt andra hållet där det står "exit only"
  • Ickan

Nu ska jag hem. Ledig till 7 januari nu. Slappt! Om vi inte börjar bygga om lite hemma, då blir det full fart o bäddat för familjegräl.

• Ickan

en flaska sprit till A tack. Jäkla unge! Han har inte somnat än o vi har inte fått på staketenpå sängen ännu så det går inte att lämna honom för då kryper han ur den.

• Ickan

tack Dan *hånglar o vänder ryggen åt de missunnsamma andra typerna i tråden.*

DanBe skrev 2008-12-19 22:21:21 följande:
    Ickan bjuder jag gärna på lite sprit. ska bara natta frugan först.
  • Ickan

hej svejs... idag har vi köpt julmat, det var vi inte ensamma om.

• Ickan

o så har vi varit hos min pappa o fikat o druckit portvin.

• Ickan

nej, men jag har nog lite här hemma som du kan få.

DanBe skrev 2008-12-20 21:33:27 följande:
    Ickan skrev 2008-12-20 21:13:06 följande:
    snodde du med dig några flaskor som du kan dela ut?
  • Ickan

Om man inte skriver avsändare och skickar med för lite porto, åker paketet runt lite planlöst då? Det kan ju bli spännande både för musen o Proppen.

DanBe skrev 2008-12-20 21:35:22 följande:
    siamusen skrev 2008-12-20 21:33:24 följande:
    glöm inte att sätta på tillräckligt med porto annars kommer paketet kanske tillbaks...
Svar på tråden dårt asöires setuG