Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

LickMeUp skrev 2008-10-27 18:35:25 följande:
    vad har livet gjort dig nu?
    Jag har ont i halsen, en son som skriker som en stucken gris vad man än försöker göra för honom, ett jobb som gör mig dummare för varje dag och ett hus som skriker efter renovering.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-10-27 18:38:18 följande:
    Kan inte huset och sonen skrika åt varandra ett tag så du får vila öronen?
    Ingen dum idé. Ingen dum tanke alls faktiskt.

*bussar ungen på huset och huset på repet*
  • Perry the Platypus
    LickMeUp skrev 2008-10-27 18:39:48 följande:
    aj da vad är det som ska renoveras?
    Det mest akuta är att vi måste rensa krypgrunden på sågspån, bjälkar, trasiga flaskor och porslin(!) och annat gammalt byggmaterial innan vi åker på en fuktskada.
  • Perry the Platypus

Jag vill också tro på gud.

• Perry the Platypus

Länk tack.

siamusen skrev 2008-10-27 18:47:07 följande:
    Både ock tack. Generöst av dig Svarade i en godistrad. Och svarade ârligt
  • Perry the Platypus

*försöker tro på gud en stund*

• Perry the Platypus

*inser att alltihop är båg*

• Perry the Platypus

Mig överlistar man inte.

Nähäpp, här blir inga ungar gjorda. CU.

• Perry the Platypus

*ser i kors*

Morrn!

• Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 09:34:32 följande:
    *ska gå och skita*
    Du, är det han med megasnoppen och dåliga andedräkten som är din nya romans?
Svar på tråden dårt asöires setuG