Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Trogga skrev 2008-10-29 20:44:50 följande:
    Jag ska på möte med min chef  och facket, enligt min chef är det JAG som inte velat prata med henne. Vet inte om jag orkar med ett möte just nu, eller det är om 14 dagar
    Rannsaka dig själv ordentligt och fundera på vad du gjort och inte gjort fram tills dess. På så sätt kan hon inte överraska dig med några anklagelser du inte själv redan funderat igeonm.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*är först i tråden*

• Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-30 09:10:53 följande:
    Ja, det är du när vi ligger med varann oxå... *blåst på konfekten*
    Är det mitt fel att du behöver mer än tre timmar på dig att komma??
    Chilimon skrev 2008-10-30 09:21:17 följande:
    BTW han duschade igår
    Och vad gjorde du då? Berömde honom?
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-10-30 09:22:41 följande:
    IKVÄLL ÅKER JAG TILL STOCKHOLM OCH TITTAR PÅ IN FLAMES!!!!
    Stackare...

*är kent-fan och enbart kent-fan*
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-30 09:26:12 följande:
    Nä jag var inte hemma, men jag såg det på högen med smutstvätt i badrummet Vi kan väl kompromissa så vi kommer efter 1.5 timme, för så som det är nu kommer ju du efter 10 sekunder, vänder på dig och somnar*känner mig övergiven*
    Men jag är stolt över att jag kan komma på under 10 sek!!!?? Det här är inget jag vill kompromissa om.

Du får helt enkelt ligga med religiösa Mr Big istället.
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-10-30 09:26:27 följande:

världens bästa grupp!!!
    *somnar av oväsendet*
  • Perry the Platypus

*surar för att nån jävel började spela folkmusik*

• Perry the Platypus

Fan, idag har jag bara haft en massa sura personer på mitt teleffonpass. Jag bråkade lite med Ego imorse innan ajg åkte till jobbet och inget känns bra och jag blir förfärligt olycklig av att få skäll nu.

• Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-30 09:51:50 följande:
    Vad bråkade ni om då?
    Jaaa du. Det vet jag inte riktigt.
Svar på tråden dårt asöires setuG