• Pynta

dårt asöires setuG

Åh. Vi har en sol här i stockholm idag! Svag förvisso, men ändå den räknas. * Ler glatt med hela nyllet*

• Pynta

KarJac skrev 2008-12-18 11:43:55 följande:

*prickar Pynta med en apelsin i det flinande nyllet*
    *Häller kall glögg i KJs afro* * Ler ännu gladare*
  • Pynta

Fröken Sophia skrev 2008-12-18 11:47:49 följande:

sol här med skriver med vänster hand har ammande bebis på höger min mamma har åkt hem nu
    Hur mår lilla Siri Marianne?
  • Pynta

siamusen skrev 2008-12-18 12:06:50 följande:

Fröken Sophia skrev 2008-12-18 11:53:17 följande: Nej,det är ju normalt med tanke pa att hon faktiskt heter Siri
    Exakt! Siri Marianne. Vad är problemet, liksom? * fattar inte*
  • Pynta

Själv är jag...vet inte hur jag ska formulera mig...full av respekt,kanske? mot alla som väljer att föda fler än ett barn.
    För det första graviditeten med allt som den kan medföra. Vidare över till förlossningen och den närmsta tiden efter den och allt vad det innebär. OCH sedan alla kommande år med det stora, stora ansvaret att coacha fram en harmonisk och stabil blivande vuxen människa.

Inte småpotatis det inte.

• Pynta

Garageänkan skrev 2008-12-18 17:45:09 följande:

Jag tror man uttalar det som Äljasar. Eller Elias-asar kanske? Någon som vet
    Ingen aning. Men för ungens skull hoppas jag att det inte uttalas Äljasar= Älg-Assar, liksom.
  • Pynta

Men, K-J, Du är ju en helt FANTASTISKT bra poet!!

• Pynta

KarJac skrev 2008-12-18 19:14:23 följande:

Hmm... barnen kollar franskt barnprogram, är lite orolig över att de kan bli skadade. Jag menar, se hur musen och DanBe blivit... *orolig*
    Ursäkta en ex-klickare, men vad har DanBe för koppling till Frankrike/franska? *
Svar på tråden dårt asöires setuG