Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

DCLXVI skrev 2008-10-28 21:02:06 följande:
    Vad sysslar ni med?
    Inget. Generad
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-10-28 21:03:23 följande:
    Jojo, nu kom jag allt på er med fingrarna i syltburken!!
    *kutar med ryggen och skelar*
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-28 21:05:43 följande:
    Exakt min tanke!Och jag tänder inte på sådana kroppar. Jag vill ha normala kroppar och inte "övertränade med piercing i bröstvårtan tönt-gud-å-fan kroppar*.
    Fast jag har sett bilden utan censur (oh visst fasen har du det ockdå?) och då kommer ju saken i ett annat läge....
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:07:32 följande:
    Tänk på att mitt ex var en tjockis och min sambo har blivit en halvfet flottisJag älskar den där kroppen!
    Förstår det, men du skulle fortfarnade tända på den halvfeta flottisen om allt annat var bra mellan er.
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:08:12 följande:
    Har lyckopillret gått ur?
    Hehe.
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:10:32 följande:
    Om han fick tummen ur arslet, började skärpa till sig, duscha och borsta tänderna ja.Och inte vara så jävla tjurig. *andas papperspåse*
    Eh.... går han runt och luktar illa????
    KarJac skrev 2008-10-28 21:10:34 följande:
    Jag hade ju fixat goda köttbullemackor med rödbetssallad och te och ska kolla Heroes. Så har jäveln tagit hem fel avsnitt. A-M-A-T-Ö-R! Nu får jag ju sitta med er istället...
    *stött*

Ja, staaaackars dig.
  • Perry the Platypus

Hmmmm..... jag är ju väldigt förthust i nicket Bellagio. Men nu har jag börjat sukta efter Nincompoop istället.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-28 21:15:04 följande:
    Förresten Chili, min inbox är alltid öppen. Vet att jag har bilden någonstans, men jag orkar inte leta...
    Jag har redan letat upp den i min inbox men bilden gick inte längre att klicka upp.
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:15:55 följande:
    Jaaaaaaaaa, det senaste han har börjat med (för ungefär två månader sen) är att duscha var fjärde dag, och dom dagarna ha samma tshirt, kallingar OCH strumpor på sig. Och så borstar han tänderna med ungefär en eller två veckors mellanrum, vilket resulterar i att han har millimetertjocka beläggningar på tänderna. Han har ett jättefint leende men jag SPYR när jag ser honom.Och han luktar så jävla mysket pung och röv så lägger han sin smutstvätt på badrumsgolvet (som vanligt) SÅ PISSAR HANKATTEN PÅ DOM!*tar tacksamt emot påsen med lim*
    Men du milde. Allvarligt talat; det är inte så att han är deprimerad??
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:17:39 följande:
    Om han hade haft ett kontorsjobb så hade det väl gått an med en dusch så sällan, men nu jobbar han på en bilskrot där dom har för lite personal så han springer runt hela dagarna och svettas emellan skruvningarna*
    Vad obehagligt. Då hade mina känslor dött totalt för längesen. Faktiskt.
Svar på tråden dårt asöires setuG