Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Chilimon skrev 2008-10-30 09:58:00 följande:
    Ibland blir det så tyvärr Det känns inte lönt att skicka ett sms då? Även ifall det inte var "ditt fel"
    Ringde och bad om ursäkt istället. Sen var allt bra igen.

Dessutom har två kunder varit snälla mot mig och givit mig beröm. Oskyldig
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-30 11:11:54 följande:
    Kaos har det bra- komma till jobbet, fika lite, sätta sig framför FL, ta lunch, sätta sig framför FL, skriver en liten underskrift, fikar, sätter sig vid fl, går hem.*funderar på om kaos är högt uppsatt politiker*
    Näe - hon jobbar inom vården.
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-10-30 12:03:59 följande:
    Mää.. KAos är sjuksköterska och har just avslutat dagens första pat besök. Kaoset skriver fort som satand äremot så journaföradne går snabbt
    Att ingen kan dechiffrera journalanteckningarna sen är ju en annan sak.
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-30 13:23:07 följande:
    Jag har bråkat så dant med sambofan i morse, så jag är helt svullen och döful. Vi skulle fortsätta bråka(prata) ikväll.Dessutom vet jag inte om jag vill substitutligga...
    Men vad bråkar ni om???
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-30 13:47:11 följande:
    Han var skitförbannad i morse över att jag har tappat känslorna.Allt är mitt fel att han har blivit lat och sunkig
    Han var förbannad för att han är lat och sunkig kort sagt?

Men gumman, du ser väl själv hur absurd situationen är? Såhär kan du ju inte ha det.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-30 15:52:17 följande:
    Ja, nästan sa att jag tog till flaskan Vi har det kallt och min tunga sitter fast pa Karjacs tuttar sa jag har lite svart att âta. Blir väl smal eller nagot
    *hjälper till genom att nita fast musens tunga också*

sådär ja, nu är det bara att vänta på att svälten gör sitt.
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-10-30 15:55:56 följande:
    Hörni -när ska magen "sjunka"?OCH är det verklgein sant att den lixom känns mindre då? (jag har plötsligt fått navel igen..? )
    Ingen aning. Min var som en ballong fram till v 33+3 då lillskit bestämde sig för att bryta sig ut.
  • Perry the Platypus

*surar för att handledsskenan ligger nere och jag häruppe*

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-30 22:28:54 följande:
    Men kan inte ni män (läs: DanBe) fatta att det är hemskt att tappa sexlusten? Ja, jag har ju aldrig gjort det men bara tanken får mig att vilja hoppa framför tåget!
    Instämmer. Det är väldigt trist att göra det.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-30 22:30:51 följande:
    Jättesynd om dig*kramar om*
    *gråter en skvätt*
Svar på tråden dårt asöires setuG