Exakt min tanke!Och jag tänder inte på sådana kroppar. Jag vill ha normala kroppar och inte "övertränade med piercing i bröstvårtan tönt-gud-å-fan kroppar*.
Fast jag har sett bilden utan censur (oh visst fasen har du det ockdå?) och då kommer ju saken i ett annat läge....
Om han fick tummen ur arslet, började skärpa till sig, duscha och borsta tänderna ja.Och inte vara så jävla tjurig. *andas papperspåse*
Eh.... går han runt och luktar illa????
KarJac skrev 2008-10-28 21:10:34 följande:
Jag hade ju fixat goda köttbullemackor med rödbetssallad och te och ska kolla Heroes. Så har jäveln tagit hem fel avsnitt. A-M-A-T-Ö-R! Nu får jag ju sitta med er istället...
Jaaaaaaaaa, det senaste han har börjat med (för ungefär två månader sen) är att duscha var fjärde dag, och dom dagarna ha samma tshirt, kallingar OCH strumpor på sig. Och så borstar han tänderna med ungefär en eller två veckors mellanrum, vilket resulterar i att han har millimetertjocka beläggningar på tänderna. Han har ett jättefint leende men jag SPYR när jag ser honom.Och han luktar så jävla mysket pung och röv så lägger han sin smutstvätt på badrumsgolvet (som vanligt) SÅ PISSAR HANKATTEN PÅ DOM!*tar tacksamt emot påsen med lim*
Men du milde. Allvarligt talat; det är inte så att han är deprimerad??
Om han hade haft ett kontorsjobb så hade det väl gått an med en dusch så sällan, men nu jobbar han på en bilskrot där dom har för lite personal så han springer runt hela dagarna och svettas emellan skruvningarna*
Vad obehagligt. Då hade mina känslor dött totalt för längesen. Faktiskt.