Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Chilimon skrev 2008-10-29 12:50:23 följande:
    Jag ska erkänna att för er skull så har jag skickat trosbilder i sexiga poser till en viss kille, och fått på nåt eregerat tillbaka
    Dåså. I med sladden och skicka över bums!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-29 12:57:02 följande:
    Har ingen sladd till mobilen...Om jag fotar mobilen med bilden uppe, blir bilden då nånstans kvar i datan?Eller ska jag bara vb:a till dig? Kvar samma nummer?
    Har kvar samma nummer.

*förväntansfull*
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-29 12:57:02 följande:
    Har ingen sladd till mobilen...Om jag fotar mobilen med bilden uppe, blir bilden då nånstans kvar i datan?Eller ska jag bara vb:a till dig? Kvar samma nummer?
    F ö är det svårt att dölja nya dokument i datorn, men döp den till något menlöst så lär väl inte the X2B hitta den.
  • Perry the Platypus

*rodnar och flinar på samma gång*

Hur kan han se så allvarlig ut när han tar en bild på sitt eget stånd???

• Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-10-29 13:13:28 följande:
    Hur får han med både ansiktet och ståndet på samma bild? med en mobilkamera?
    Jepp.
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-29 13:13:09 följande:
    Haha, så dum jag är mot honom egentligen
    Det man inte vet har man inte ont av.
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-29 13:19:19 följande:
    är han snygg i nyllet då bella?
    Inte alls ful men inte min typ av kille, men det är inte jag som ska ligga med honom. Huvudsaken är att du är på!!
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-29 13:22:19 följande:
    Ja lite,du lär inte hamna i himlen.Vi ses i helvetet allihop.
    *packar marshmallows att grilla över helveteselden*
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-29 13:26:00 följande:
    Nu måste jag hämta fisen på dagis
    Puss puss!
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-29 13:28:38 följande:
    *packar bikini*
    *packar min sovsäck*

Kan ju bli riktigt trevligt det här!
Svar på tråden dårt asöires setuG