Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Chilimon skrev 2008-10-27 14:58:31 följande:
    *läser upp dagens smör-sms med rosa flakbottnar på:*"Usch för detta. Ena stunden så mår man bra när man tänker på dig och i nästa s¨tänker ja på att beslutet ligger i dina händer, och då vet känner jag att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vill verkligen vara med dig men stöttar dig i vilket beslut du än väljer. Vill göra dig så lycklig som du förtjänar"
    Vad har hänt?
  • Tant Greta
    Chilimon skrev 2008-10-27 15:01:41 följande:
    Är så trött på lata feta bekväma karlfan, har fått känslor för en annan, har sagt till den andra att jag inte vill se eller prata med honom på ett tag så jag får en chans att reda ut om det jag känner är äkta eller bara "kom och rädda mig". Så då får jag såna sms dagligen istället
    Var är den Late då?Vad säger han?
  • Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-10-27 18:32:05 följande:
    *surar på livet*
    Skarru ha salt på?
    Jag orkar inte sura mer på livet,inte idag iaf. 

Läste att båtpastorn från kanal 5s Färjan skriver blogg.Hon verkar så lycklig och nöjd
    Ett utdrag :

En vacker söndag önskar jag alla oavsett var du befinner dej, hur du än har det, hur det ser ut omkring dej, om du är ledsen eller glad, om du sörjer eller fröjdas, om du är stark eller svag, frisk eller sjuk. Ber till Gud för alla mina läsare! Ditt liv kommer att ljusna! Det finns hopp i hopplösheten, tröst,glädje, mod, kraft, styrka, hälsa och liv. Guds kärlek är som stranden och som havet, oändligt, den tar aldrig slut. Han älskar dej med en evig, sann kärlek. En vacker Söndag önskar jag er alla
  • Tant Greta
    DCLXVI skrev 2008-10-27 18:42:27 följande:
    Ibland verkar religiösa människor bara så lyckliga och fridfulla. Skulle vilja vara så jag med, fast jag är hedning.
    Håller med,allt ligger i Guds händer och det finns en mening med allt.Happyhappy.
    Ateisten Greta funkar inte så.
  • Tant Greta

Hittade musens inlägg

*förbereder en hink extrasaltat salt*

• Tant Greta
    Trogga skrev 2008-10-27 21:04:51 följande:
    Min knäppgranne försökte ställa sig och småprata med mig idag
    Skrek du på henne?
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-27 21:21:55 följande:
    Typiskt musen.*poppar popcorn och slår mig ner*Vad är det vi kollar på?
    Matakuten,4an..
    Raja och Melker.
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-27 21:31:05 följande:
    Ska de kissa på varandra?
    Näe,Bert hann före.
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-27 21:43:28 följande:
    Usch. Usch. Och i ett skolkök också. Så hygieniskt! *pryd*
    Bara att spola av,sluta sjåpa dig!
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-27 21:36:29 följande:
    *diskuterar sex med seriefigurer på msn*Var exakt sitter Kalle Ankas kuk. Och hur ser Långbens tredje ben ut?Ni är smarta, ni vet!
    Hmm..påminn mig om varför jag tycker om dig!Behöver höra det nu.
    Kalle anka&Co är för fan heliga!
Svar på tråden dårt asöires setuG