Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Fina namn ni valt.....

Milli- vad hètér du på facèböok?

• siamusen
    Millimina skrev 2008-10-23 11:52:35 följande:
    Siamusen. Rätt likt här..fast med efternamn också förstås. Som blir uppochner samma bokstav som den första, och du hittar mig hos Sophia och hos KarJac. Om du är den jag tror har du motorcykel-bruds-ambitioner?
    Ska kolla hos dem da.

Tror inte du kan missa vem som är jag faktiskt, och jag är ingen motordykelbrud
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-23 11:55:10 följande:

Har alla fejsbook?Är det bara jag som är anti? 
    Tydligen. Facebook är kul
  • siamusen
    Suri skrev 2008-10-23 12:04:37 följande:
    Hello evryboddy!Jag har inte varit inne på facebook på jättelänge, är inte aktiv där. Blir väl snart av med alla friends.
    jag var inte aktiv heller fôrut, men det är onekligen mer praktiskt med alla utlandsvänner...vilket är alla för mig

Slipper man ringa.
  • siamusen
    Suri skrev 2008-10-23 12:26:24 följande:
    Sune mår bra, men han kräks massor... Suck. Jag som inte brukar vara nojjig är faktiskt aningens bekymrad. Det är stora kaskadspyor som kommer helt utan förvarning. Massor. Inte bara i samband med mat, utan kan komma när som helst. Stackarn, det måste ju vara jobbigt.Jobbigt att hela tiden byta kläder också.
    Usch ja...min spyr genom näsan. Gasse spydde överallt. Omogen magmun eller vad det nu var.
  • siamusen
    Suri skrev 2008-10-23 12:52:43 följande:
    Just det. Omogen så var det... Hoppas den mognar snart då. När tror du det blir bättre?
    Vet inte. Gasse slutade spy när han fick fast föda.
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-10-23 13:04:44 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-23 13:00:54 följande:
    Näe, verkligen inte!!! När får man se dig på bild då?
    Fast det där kortet är gammalt och fran mina feta dagar
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-23 14:22:01 följande:
    *puffar upp tuttarna*
    *punkterar*
Svar på tråden dårt asöires setuG