• DCLXVI
    Trailer T skrev 2008-11-25 22:09:39 följande:
    Varför får jag inte igång den röda lille arga gubbjäveln förHelt nollställd
    Hur är det med dig TT, mår du riktigt bra? *orolig* Inte bra med hjärnsläpp...
    If you´re 555, I am 666... vanligjavlablogg.blogspot.com/
  • DCLXVI
    Trailer T skrev 2008-11-25 22:13:16 följande:
    Nu är det bra..Hittade min ena av två hjärnceller så nu börjar dim sammarbeta igen..Godnatt nu behöver jag och mina två hjärnceller vila
    nattinatt
  • DCLXVI

Sluta prata jul!! Det är lååångt till jul än.

Förresten Gute, hur ser det ut med julskyltning i sthlm? Är det nåt i helgen typ? Skansen, gamla stan eller nåt annat mysigt? Jag ska till storstan över helgen se...

• DCLXVI
    DCLXVI skrev 2008-11-26 09:48:38 följande:
    Sluta prata jul!! Det är lååångt till jul än. Förresten Gute, hur ser det ut med julskyltning i sthlm? Är det nåt i helgen typ? Skansen, gamla stan eller nåt annat mysigt? Jag ska till storstan över helgen se...
    Eller ja nån annan som bor i storstan kan ju självklart svara med... men jag har lite dålig koll på var alla bor. *skäms*
  • DCLXVI
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-26 09:51:51 följande:
    Har du sett updateringen? Vi ska prata jul ända fram till annandagen!Det borde vara julskyltning i helgen, jag vill se NK:s fönster, de brukar vara jättefina!
    Jaha, ja titta! Jag var för snabb att skriva. *skäms ännu mer*

tomte!!
  • DCLXVI

Jaha, NK ja. Får kolla in det då. Åker ner tidigt på lördagmorgon så lördagen ägnas åt att gå på stan och shoppa. Tyvärr är alla Skruttens klappar fixade redan så det är bara tråkiga vuxen-klappar kvar. Men men...

Julklapp

• DCLXVI

Att gråta och leva ut känslorna gör oftast saken bättre. Jag mådde skitdåligt ibland när Skrutten var liten. Kändes som om jag ångrade mej, att jag inte ville vara mamma längre... Men oftast är det ju bra, men även nu kan jag känna såna saker korta stunder. Helt normalt tror jag.

Svar på tråden dårt asöires setuG