• DCLXVI

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-12-06 15:03:33 följande:
    Nä nu ska jag gå och ta det årliga födelsedagsbadet.Det blir ju så dumt när man fyller år i december. Bad på födelsedagen och sedan på julafton. Resten av året ingenting. Optimalt borde ju vara födelsedag på midsommarafton.
    Ja det var verkligen lite dålig planering av dina föräldrar tycker jag!
    If you´re 555, I am 666... vanligjavlablogg.blogspot.com/
  • DCLXVI
    Fröken Sophia skrev 2008-12-06 15:11:37 följande:
    Ja. Sen har jag en syster som är född i slutet av januari. Inte så mycket bättre för hennes del faktiskt. Mina bröder (juli och augusti) har det ju rät bra.Tycker mina föräldrar bättre om mina bröder tro????
    Ja men det vet väl alla att söner är mer värda, hallå...
  • DCLXVI
    Centurion skrev 2008-12-06 21:13:59 följande:
    Appselut, förutom att maken varit riksbakis och antingen legat i sängen eller suttit på röven framför datorn idag *arg*
    Julbord??
  • DCLXVI
    Centurion skrev 2008-12-06 21:20:07 följande:
    Hm ska nog också ta mig ett glas Tror ni maken vill ha en blank?

Fråga honom...

Ja det var utsökt med vin *hick*

• DCLXVI
    jungfu skrev 2008-12-07 17:43:52 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-12-07 17:42:47 följande: när det är fotbollsmatch på teven och man bara hör ljudet. det där ångestljudet, läktarvrål, kommentatorer, pling-plongarna... usch, det är hemskt.
    Hur tänker du när du förknippar fotboll med ångest? *övar mej på att bli kurator*
  • DCLXVI

God förmiddag! Jag har precis skickat in en skoluppgift och känner mej himla nöjd och lättad! Försöker att, bara i några få minuter, förtränga att jag har en till som bara ligger och väntar på att jag ska börja med den...

Svar på tråden dårt asöires setuG