-
Ja! Där har vi det. Mellanvägen. Den varken onda eller goda! Etisk snoppväska! (för den blir ju inte så etisk även om jag väljer den goda vägen..)DCLXVI skrev 2008-11-06 13:41:47 följande:Javisst kör lapptäckesteknik!! Ja du kan väl börja med att fråga om någon donerar lite förhud frivilligt?
-
Jävlar! nu sydde jag på fickan som botten. Blev jävla fult. Himla skitdag! Gaaah!
-
*tar en tröstglass*
-
nu blev jag tjock också. Bannat!
-
Haha! ja, det kunde hon gott ha!siamusen skrev 2008-11-06 14:13:55 följande:*fettsuger* *injicerar i KnarkJack*
-
Mohahaha. Var det fettet från mig så tror jag inte hon har luktsinnet kvar mer.siamusen skrev 2008-11-06 14:16:42 följande:Ja, hon är ju ändå sa ful att det inte gör nagon skillnad. Synd bara att allt fett hamnade i nästippen.
Fet och ful och synd om.
Nu sitter jag och funderar på om jag _verkligen_ orkar ta cykeln till dagis eller om det inte är alldeles för soligt så att jag måste ta bilen?! -
har du gjort konsumentundersökning ordentligt?Ickan skrev 2008-11-06 14:26:15 följande:hejhej Nu ska vi snart åka o köpa en riktig bilstol till A. Har ju värmt upp med shoppandet på Gran Canaria i två veckor så det gäller ju att hålla igång.
-
Hej. Säger bara hej, och sen godnatt. '
Tänker ifall att jag blir förlamad någon gång och inte har andra att prata med att ni iaf ska minnas någon sorts gök som gal en gång i kvartalet och så vi inte är helt obekanta. Så i förebyggande syfte: "Hej"
Fram till dess har jag inte tid...
(ok.. imorgon kanske jag blir förlamad, ses då!) -
*gick upp tio kilo, blev lam*Perry the Platypus skrev 2008-11-09 10:47:49 följande:Tipsar: Zero-kaka 1. 4 ägg och 6 dl socker vispas 2. 180 g smält smör, 8 msk kakao, 2 tsk vaniljsocker, 2 krm salt och 3 dl vetemjöl blandas i 1) 3.Bred ut smeten i en smord, (bröad) långpanna. 4.Grädda botten ca 15 min på 200 grader. 5. Blanda under tiden ihop glasyren, låt sjuda några minuter. 200 gram (1 påse) kokos 2 dl socker 1 dl ljus sirap 1,5 dl grädde 75 g smör 6. Bred glasyren över den varma kakan. Grädda ytterligare 10 minuter. Skär i fyrkanter.
-
Självklart gillar ettåringar att titta på andra barn. Man får köpa fika, leka med deras leksaker, titta på andra föräldrar och kanske till och med prata med dem...
sen brukar det vara sångsamling där alla vuxna sjunger! Jätteskoj!
Nja, jag är ingen gruppmänniska, så jag är inte utöver mig förtjust. Men barnen gillar det.