Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-10-28 20:54:05 följande:
    Chili - minns du om han var bra i sängen?
    Är penis i erigerat tillstånd på den ocensurerade bilden?
  • Tant Greta
    Chilimon skrev 2008-10-28 20:57:51 följande:
    Japp
    Ok.
    Längtar efter att min inbox får besök då
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-28 21:10:34 följande:
    Jag hade ju fixat goda köttbullemackor med rödbetssallad och te och ska kolla Heroes. Så har jäveln tagit hem fel avsnitt. A-M-A-T-Ö-R! Nu får jag ju sitta med er istället...
    DUMPA!

Jaa,det är ju hemskt att du måste vara med oss istället,stackare.
  • Tant Greta
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:15:55 följande:
    Jaaaaaaaaa, det senaste han har börjat med (för ungefär två månader sen) är att duscha var fjärde dag, och dom dagarna ha samma tshirt, kallingar OCH strumpor på sig. Och så borstar han tänderna med ungefär en eller två veckors mellanrum, vilket resulterar i att han har millimetertjocka beläggningar på tänderna. Han har ett jättefint leende men jag SPYR när jag ser honom. Och han luktar så jävla mysket pung och röv så lägger han sin smutstvätt på badrumsgolvet (som vanligt) SÅ PISSAR HANKATTEN PÅ DOM! *tar tacksamt emot påsen med lim*
    Eh.Fräsch kille...
    Klagar ingen annan på hans odör?
  • Tant Greta
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:33:57 följande:
    Tyvärr har jag inte det just nu känns det som Går på a-kassa och får ungefär åtta tusen i månaden, har dagisplats här ute på orten, finns inga lediga lägenheter här så då måste jag flytta in till stan, där en billig hyra är 4000 Söker jobb som tusan nu så att jag ska klara mig att stå på egna ben
    Men du,då får du 4000 kvar!
    Det funkar!
    Inte ska du slösa bort ditt liv på en svettlurk,förutom en omgång i duschen låter det som att han behöver ett wake-up call,vilket han lär få om du flyttar.
    Gör klart för honom att du vägrar bo med en gris,sedan är det byebye.
  • Tant Greta

Vägarbete utanför mitt fönster.Jättekul.Varför gör de inget på dagen,de börjar kl 20 typ.Suck.
    Och ni alla sover

• Tant Greta
    siamusen skrev 2008-10-29 00:12:35 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-29 00:08:00 följande: Nej.Helt slut i huvudet dock, men det âr ju inget nytt
    Gå och lägg dig kvinna!
    Själv övar jag på att stå enbart på det onda benet utan att det goda benet hjälper till.
    Går inte så bra
    Men ska fan gå snart,vågar inget annat då sjukgymnasten var såå pushig.
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-10-29 00:22:10 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-29 00:19:46 följande: Kille eller tjej?
    Kille
    Arrogant
    Bossig
    Allvetande
    Ful

Blev faktiskt lite ställd,all min kontakt med kirurg,ssk,ortoped etc har varit positiva.De har varit ödmjuka,här var det verkligen som att träffa Gordon Ramsey när man misslyckats med en maträtt.

Måste kaxa upp mig till nästa besök.
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-10-29 00:30:56 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-29 00:28:13 följande: Skoj Beom en gratis massage som plaster pa saren!
    Jätteskoj
    Ska nog behålla fanskapet,blir ju så arg att jag inte kan sluta träna
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-10-29 01:37:09 följande:
    fan vad proppen âr sjuk i huvudet
    Berätta,mina övningar går åt helvete&foten ser ut som en boll.
    Avled mig!
Svar på tråden dårt asöires setuG