Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

TRÖTT jag blir pa proppen........

• siamusen

Och jag har romantisk hemmakvâll med proppen. Tända ljus, klassisk musik pa i bakgrunden (stravinskij's våroffer), vi viskar söta ord i öronen pa varandra, jag tar en sipp skållhett te som jag sedan hâller ut i knât pa honom, han skriker i falsett tills tonsillerna sprâcks, jag passar pa att peta ner lite syra i halsen pa honom, han kvider och vrider pa sig, jag skrattar och fl:ar.

• siamusen
    DanBe skrev 2008-10-23 22:26:31 följande:
    du är den kvinna alla män drömmer om siamusen!
    Jag vet. Attans för dig att proppen hann före annars hade det kunnat vara du som hade sprâckta tonsiller pa soffan....âr du inte ledsen nu?
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-23 22:28:43 följande:

Vad mysigt!Våroffer är verkligen passande för tillfället
    Ja, den är bra Romantisk utan att vara fôr sockersöt. Konstigt att fler inte har den pa sina bröllop..
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-23 22:29:27 följande:

Det är så många idioter!!
    Nagra speciella du har i atanke?
  • siamusen
    Chilimon skrev 2008-10-23 22:31:44 följande:
    jag och min vän irl kom på en sorglig tanke för några veckor sen. Vi får ihop till ungefär fyra brudar på våra möhippor. Ni får fan komma på min!
    Inga problem..

*packar tena lady*
  • siamusen

IDAG SKA JAG PA DEJt....maste duscha och gÔ¨ra mig snygg nu

• siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-25 00:13:20 följande:

VAR har du varit????
    Inne i Paris.Suttit pa ett café vid Notre Dame och druckit öl och sen var jag i min kompis lâgenhet som de hyrt över helgen och drack vin och öloch käkade pasta. Gammalpolare fran high school i Texas och hennes man.
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-25 00:20:02 följande:

Åååh najs!Fixade proppen le kids?
    Mer eller mindre. Och sa kom han och hâmtade mig mitt i stan
Svar på tråden dårt asöires setuG