Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Vilken skitgranne

• siamusen

Vi âr vânner med vara grannar, fôrutom den sinnessjuka.

• siamusen
    Millimina skrev 2008-10-25 23:42:07 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-25 23:37:44 följande:
    Nej, jag vågar inte måste erkännas. Den gulligaste av kusinerna vet jag ju inte VILL prata om saken. Hon vill inte stå emellan. Och hon har kontakt med mina systrar som är "oskyldiga" mer eller mindre i fasterns/fastrarnas ögon. Men när jag pratar med henne så blir hon en aningens distanserad på rösten, lite kallare. Så jag vill inte skrapa på något som inte "finns". Riskera att bli sårad från henne också. Tänker att det kanske blir bra bara det här kommer ur världen någon gång. Lär ju inte bli bättre av att vi nu kontaktar tingsrätten för att få till en tvångsförsäljning.. Det här är jättejättejobbigt!!
    Knögglig situation

Och nu är atminstone jag tillbaka
  • siamusen

Och jag umgas numera inte alls, eller vâldigt sällan med folk som kommer förbi Frankrike, eller med grannarna pa sommaren.

De polare jag hade innan har antingen flyttat tillbaka till sina respektive länder eller dumpat oss efter rufs diagnos. Utom en tjej, men hon jobbar som en slav sa vi ses nästan aldrig tyvärr.

Sa jag leker mest med er

• siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-26 00:09:04 följande:

Det är så lätt att umgås med låtsaskompisar ju, bara slå på datorn och alltid finns det nåndär Fast ikväll har vi haft middag med IRL-vänner,vi bjöd Snyggos ambassadörpolare på svensk mat och det tyckte han var gott. Han fick rullader, gräddsås och potatismos. Och äppelpaj.
    Gott det lät

Jag har bara ätit skit idag, fast god skit Och druckit must.
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-26 00:12:03 följande:

Ååh, man rapar så bra på must!
    Absolut
  • siamusen

Fast jag ska ga ner nu tänkte jag. Borde väl ta itu med det nagon gang

Fast polaren sa igar att hon inte ens kunde se att jag varit gravid. Lite ljug men det latsas jag inte om

• siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-26 00:21:15 följande:

Åt nyss varma mackor med ost och sylt...igen.Gnäll inte om osten förvandlas till mögelost när du väl kan ta första tuggan.Tacksam bör du vara.
    *âr tacksam och tuggar*
Svar på tråden dårt asöires setuG