Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-10-30 22:58:17 följande:
    Tydligen inte.*gråter tyst*
    Inte gråta - nu har jag ju lärt dig något!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 22:59:16 följande:
    FAn vad det blåser här! Nu ska jag byta plats; från ryggläge i soffan, till ryggläge i sängen.
    Ja, det är bra att du varierar dig.
  • Perry the Platypus

*inser att jag måste loggaa ur FL, leta upp min skena och låta min hjärna sova tills imorgon*

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-30 23:06:33 följande:
    Jättebra,tack,du är en pärla.Som en skatt i en dålig mussla.Kan du lära mig att gå till sängs innan midnatt?
    Tyvärr - jag är ingen uppslagsbok vettu!!

Gå och lägg dig nu.
  • Perry the Platypus

NU händer det!!!

Godnatt till alla utom till den löjliga katten som jag istället önskar tre barn till som Gasse...

• Perry the Platypus
    *sätter mig
     i mitt
     hörn och
     kollar de
     flaxande
    stollarna*
  • Perry the Platypus
    jamex skrev 2008-10-31 09:38:16 följande:
    !nobody puts bella in a hörn!*släpar ut en våldsamt kämpande bella*

NEj, NEJ!!

*viftar tillmötesgående*
  • Perry the Platypus
    Tyler Durden skrev 2008-10-31 09:46:07 följande:
    klagar och klagar, finns det orättvisor eller annat orätt ska man reagera, och att det sedan är lite roligt gör inte saken sämre o GUTEGIRL o skrev 2008-10-31 09:37:31 följande:
    Länk!
  • Perry the Platypus

*tittar på I now pronounce you Chuck and Larry*

Svar på tråden dårt asöires setuG