Inlägg från: Perry the Platypus
|
-
-
Men inser han inte själv att att du tar avstånd från honom när han gör såhär??Chilimon skrev 2008-10-28 21:20:08 följande:Ni får bilden imorrn, kan inte lägga upp den nu när sambon kollar vad jag gör ungeför varannan minut Han var hos läkaren för att han ständigt är så trött, han fick då fylla i ett frågeformulär om han var deprimerad. Men det var han inte enligt det och det säger han att han inte känner sig som heller. Hans pappa är en gris och hans farfar var det tydligen oxå, ärftligt?
Du måste ju faktiskt lämna honom. Du är för ung för att leva med en senildement farbror som vägrar duscha. -
Förutom att hon måste porra med honom då...KarJac skrev 2008-10-28 21:22:25 följande:Nejnejnej. Kan du inte snällt be sambon ta en dusch för du vill porra sedan, lägg sedan upp bild när han är inne i duschen. Flera flugor liksom. SMACK, SMACK!
-
Jag hade inte bott kvar ens.KarJac skrev 2008-10-28 21:24:44 följande:Blä. Om jag hade varit du hade jag nog satt på den där andre för länge sedan...
-
Näe Chilivännen, du ska inte slösa mer tid på den killen. Ta din fina lilla dotter och flytta hem till mamma-Chilimon skrev 2008-10-28 21:26:17 följande:Han säger ju att det är hans egna fel att jag känner som jag gör, men han duschar inte för det.
-
Jamen jag menar det - slösa inte mer tid på det här. Du är värd något mycket bättre än ett rövstinkande tandtroll. Om det sen blir den religiösa kuken eller ej spelar mindre roll, men ta dig ur det nuvarande förhållandet innan han drar dig med sig i fallet.Chilimon skrev 2008-10-28 21:28:12 följande:Får bli brorsan
-
Det är ju viktigt att du mår bra.Chilimon skrev 2008-10-28 21:36:04 följande:FAN VAD SÖTA NI ÄR ALLIHOPA!TACK!!! *får ju fe fasen tårar i ögonen*
Nu ska jag sova. Natti! -
Hej.
*har ätit kyckling i Green Curry-sås*
*skjuter propppen*
*skär halsen av Gutes illamående*
*tvångsduschar Chilis idiot innan jag skickar honom till Alaska med Sterling*
*lagar Gretas ben*
*pluggar in det 666 måste kunna*
Nån mer som behöver hjälp??
-
Ren egoism. Vill att alla ska vara glada och pigga upp mig idag eftersom jag vabbar.DCLXVI skrev 2008-10-29 12:30:09 följande:Värst vad du var filantropisk idag då...
-
Tänkte att idioten skulle fastna på flygplatsen i all evighet.Tant Greta skrev 2008-10-29 12:34:25 följande:Bella,är du galen Sterling ska konka.Svettlurken lär inte hamna i luften.Snarare fortsätta att förpesta luften.
Kanske kan du vara till hjälp där?
Arvid har feber och sover mest. Lugnaste vabbet jag haft.Tant Greta skrev 2008-10-29 12:35:17 följande:Hur mår Arvid?