• KarJac

dårt asöires setuG

Sex? Sa någon?

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac

Jaha Greta, hur är läget? Ska vi knulla?

• KarJac
    Tant Greta skrev 2008-10-21 13:07:29 följande:
    Måste raka mufflan i såfall-orkar inte.Vi kanske bara kan ligga i sked?
    Okej. Bättre än inget I guess.
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-10-21 13:34:07 följande:
    På tal om det så antyddes det hemma att det var lite svårt att inte få hår i munnen häromdagen. Fan, och jag som inte VILL raka mig mer för då får jag svamp. Var köper man en snaggningsmaskin; en maskin som inte rakar utan bara ansar???
    Om du bara ska ansa (beroende på the bush size) räcker det med en liten minisax. Jag har en barnsax till det jag ansar. Går skitbra!
  • KarJac

Bella - du klipper ju fan försiktigt! Ett litet tips.

Det är så jävla lugnt på jobbet så jag nästan dör... Snart ska jag till Ica och köpa macka. Tjoho!

• KarJac

W - Du måste göra något bättre än då. Du har varit borta länge ju.

• KarJac
    Trogga skrev 2008-10-21 14:04:51 följande:
    Hm, kan ni hjälpa mig?Jag sa till min chef att jag vill jobba 50% fick då svar att jag bara får schema eftermiddagar. Sa då ok till 75%. Pratade med facket som sa att jag visst har rätt till 50% och bestämma vilka dagar jag ska vara föräldraledig. Även att jag bara kan börja före 8 en dag i veckan, pga öppettiderna på förskolan och att det tar J 1,5h enkel resa till jobbet (om han har tur annars längre)Skrev detta till chefen och fick svaret 75% , mån, tis och tor 7:30-13:30, ons 8-16:30 fre 8-13:30.Orkar snart inte bråka mer om detta, men vi blir tvugna att byta förskola om jag ska ha dessa tider och barnen kommer bli störda i sin sömn nästan varje dag
    Om du jobbar/tar föräldraledig kan du få som du vill om du meddelar arbetsgivaren två månader i förskott.
    Jag tror att han missuppfattar dig, man har ju rätt att förkorta arbetsdagen och då kan man som lägst gå ner till 75 %, men som jag förstår ska du ta föräldapenning halva dagen?
  • KarJac

Trogga - facket om han inte fattar.

• KarJac
    Millimina skrev 2008-10-21 14:13:15 följande:
    Ja! Visa brösten! (sitter och väntar på sms på PP sen en månad tillbaka med bild på hennes tuttar.. men jag bara hör om att de andra får och får. Jag får inget jag)
    Va? Va? Har jag inte skickat??? Va fan!
  • KarJac

Milli - jag kanske inte har ditt nummer???

Svar på tråden dårt asöires setuG