Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-12 09:07:02 följande:

Nu står vårt skötbord klart i badrummet förresten. Och vi har laddat i alla kläder som vi köpt också. Känns helt surrealistiskt. Men nu är det 1 månad kvar. jag ska åka till malmö nästa vecka ons-tors. Fast jag börjar få kalla fötter....
    mm, sova i andra sängar än sina egna kan vara mindre lockande..
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-11-12 11:15:54 följande:
    Det dâr har precis vânt hos Clovis. Den senaste veckan ligger han glatt i sitt babygym till och med. Sa hall ut!
    ... och Ernst har senaste månaden börjat leka för sig själv små korta stunder. Så håll ut! (sexton månader kvar bara! )
  • Millimina
    LickMeUp skrev 2008-11-12 13:49:02 följande:
    Pooooo
    Lala, Tinky-winky, Dipsy. jaaa jättekraaaaam!
  • Millimina
    LickMeUp skrev 2008-11-12 14:07:00 följande:
    Just det. Du hörde!
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-11-12 14:36:22 följande:
    Förresten, vi fick 140 euros i present till Clovis fran proppens jobb. Vad kan man köpa för det? kan ni komma pa nagot han kanske skulle behöva i framtiden?
    ...hantverkshjälp?
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-11-12 15:16:13 följande:
    Bra idé men jag tänkte mer nagot som Clovis kan ha nytta av som räcker lânge.
    Ah. På det viset. Pengar på banken kanske?
  • Millimina

Jag har haft jätteroligt i en "berätta eller inte berätta"-otrohetstråd Så nu är jag jätteglad!

• Millimina
    Chilimon skrev 2008-11-12 23:39:01 följande:
    Jag har gjort nåt skittråkigt, har slipat på bildörrar Nu ska jag gå och sova för jag håller på att piggna till
    Äch, varför slipa först? Ta en datsun och rollermåla den svart bara. Blev asbra!
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-11-12 23:42:59 följande:
    Vet ni vem mer som är superpigg? Liten,blond och mat i håret...
    ...brukar man inte säga inget hår i maten? Skoj att du är genuint blond iaf, ovanligt om jag förstår saken rätt. gillar också orakat bäst!
Svar på tråden dårt asöires setuG