Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Ha! Otrohetstråden. Det var någon som försökte misstänkliggöra mina argument med att de tyckte att jag skrivit för mycket och för ofta och för långt... Varför är det inte någon som kan förstå. Och jag VET ju att man ska skriva kort till de som inte förstår så bra, men jag bara skriver längre och längre inlägg.
    Det är nog jag som behöver ett kort inlägg: Lägg av typ.

Jag undrar om jag har någon sorts ocd.

• Millimina

Jobbar inte lmu på någon krog? Försöker ju söka jobb hos alla möjliga, men jag kom faktiskt på att jag inte vill ha det jobbet OCH studielånen.

• Millimina

Har ni kvar era irl kompisar?

Själv ska jag bort på något sorts halvkalas imorgon och träffa våra vänner från "förr" (inte så jävla länge sen) Och jag har ångest. För att jag har nästan glömt bort hur man klär på sig och uppför sig. Och HUR visar man känslor i _ansiktet_ liksom?

• Millimina

undrar vad våra barn kommer minnas mest med sin barndom...

Mamma försöker le. Kommer inte på riiiktigt hur man gör.

Mamma försöker koncentrera sig på vad vännerna säger och blir riktigt arg över dreglet på tangentbordet.

Mamma skapar ett nytt sorts tangentbord, ett där det INTE tänds en lampa när Caps Lock är intryckt.. Alldeles för lockande att trycka på hela tiden

Mamma kommer på att det inte räcker, och hon uppfinner en ny variant av skrivsätt, som istället för som för de handikappade som styr med ögonen så styr man med tankarna.

Mamma går omkring i en egen liten värld och blundar jämt och ständigt. Hon uppfann nämligen även skärmen som visas på näthinnan.. kontrasten blir bara bättre när man blundar.

Säger bara. Vilse i pannkakan? Ica i rutan? Nah

• Millimina
    MissKaos skrev 2008-11-15 21:20:16 följande:
    ..nä, och man kan inte säja saker som Eller Brp. Inte får man kalla folk vad som helst heller.. Ska nog gå och sova. Kanske mår bättre imorgon. Eller inte. Isf får jag ha FL terapi.
    ...dessutom kan man inte bjuda på champagne lika ofta.

Eller på cråassanger. (Varför åt ni upp alla förresten... såhär i nätvärlden så måste det vara det mest ohyfsade oartiga man kan göra. Varför inte bara baka nya liksom??)
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-15 22:55:42 följande:

Flyga Drake är bra,även filmen.
    Lustigt, den avslutade jag just idag. Mycket bra!
  • Millimina

KarJac, Har du läst Saramagos Blindheten? Underbar!!

• Millimina
    Trogga skrev 2008-11-15 23:24:29 följande:
    Milli kan inte du komma och ha högläsning för mig? *Fluffar J´s kudde och viker upp täcket*
    Da, dä va i tidenas begydnelse..

(förkyld, du fåd udsäkta!)
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-15 23:19:14 följande:

*googlade* Ååh,måste köpa.
    Vad gör du med alla lästa böcker?
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-11-16 00:10:04 följande:
    Och jag är ingen större fan av whiskey....however pa den tiden det begav sig sa brukade vi ha efterfest pa virre och persikoiste...man blir PIGG!!
    bluärp!!! Glä!

Hur var bakfyllan?

Shit. Gammal man blivit. Tänker på bakfyllan. Sorgligt.
Svar på tråden dårt asöires setuG