Inlägg från: vickis75 |Visa alla inlägg
  • vickis75

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-13 15:47:30 följande:
    Vad kommer att hända mig idag vickis.-..
    Du kommer att hångla med en sanslöst trevlig typ... Jag ser att hon har ett namn som börjar på en bokstav långt bak i alfabetet... ....det är ett V, ja, jag är helt säker på att det är ett V. *nickar*
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • vickis75
    DCLXVI skrev 2008-10-13 15:47:12 följande:
    Ja gör det, det är väldigt skoj. Längesen jag gjorde det nu...

Sist jag var i ockulttrådarna startade jag en tråd och efterlyste sonens försvunna gummistövlar.

Hittade dem själv i somras.  Fast de var iaf i en vit plastpåse, precis som någon sa. Räcka ut tungan
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • vickis75
    KarJac skrev 2008-10-13 15:51:12 följande:
    *tuggar tuggummi*Ojojo, vilken grej..*väntar ivrigt*
    Åh mint va?

*hånglar upp pp mot väggen*
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • vickis75
    siamusen skrev 2008-10-13 18:02:01 följande:
    Fasen inte hunnit äta idag. Första dagen ensam med pojkarna pa lânge. Har inte riktigt fatt in rutinen ännu kânner jag.
    *matar musen med suris överblivna chips och pepsi*
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • vickis75

Säkerligen! ^^

Ajm pjååår evil, såreså!
  • vickis75

*funderar på om jag ska ignorera excel databas eller lite kvickt försöka göra de elva uppgifterna jag fick på förmiddagen* Fundersam

PP ser lite... ...okammad ut nu...

Ajm pjååår evil, såreså!
  • vickis75

Hej alla asöires!

Trogga skrev 2008-10-22 22:51:55 följande:
    JAG KAN INTE VARA ANONYM, har inte fått något i inboxen. Kan inte skriva toksaker nu *gråter*
    Jag tror att det buggar lite med deras inboxmeddelanden och mail. Inte alltid det dyker upp bekräftelser på borttagna inlägg och sådär längre... Fick ett inlägg borttaget där jag citerade ett inlägg som anmäldes och togs bort för ett tag sedan, men fick inte något i inboxen om att det försvann...
    Bara den ovetande blir arg, den vise förstår.
  • vickis75
    MissKaos skrev 2008-10-24 09:39:21 följande:
    Hur ORKAR folk engagera sig i om det är ok med Rosa sockar på en liten kille eller inte *snark*
    Frågar du min son säger han hjärntvättat:

Det finns inga pojk- eller flickfärger - bara färger, det finns inga...

Wille har rosa strumpor med Dora på - han älskar Dora och Dorastrumpor finns i rosa eller lila, så häpp, rosa strumpor. Några barn på förskolan kommenterade och då hade vi typ en liknande diskussion som Millimas ovan. Wille använder fortfarande sina rosa strumpor - och säger lite lillgammalt att "de andra barnen inte vet bättre" - hans egen slutsats.
  • vickis75
    DCLXVI skrev 2008-10-24 11:57:31 följande:
    Jag skulle aldrig köpa ett rosa plagg åt Skrutten om han inte själv uttryckligen bad om det. Inte heller åt en ev dotter för jag HATAR rosa kläder!!! Rosa sked har han dock, och gillar rosa sugrör. Det gör mej inget, men det är nåt med rosa kläder som stör mej.
    Inte jag heller - här var det sonen som uttryckligen önskade. Dottern är inte så jäkla rosa hon heller - mårrdrakar med volanger och tyll känns lite... ....konstigt. Fundersam
Svar på tråden dårt asöires setuG