Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-11 20:40:23 följande:
    Det är inte lagligt.
    Vem bryr sig om det?
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-11 20:52:40 följande:
    Gissa vem som sitter naken pa golvet och malar snorren grön?
    Proppen?
  • MissKaos
    Trogga skrev 2008-11-11 21:15:45 följande:
    En fråga om det inte gör ont vid kissandet när man har uvi betyder det att den går uppåt?
    Nej. Det betyder ingenting.. BAra att man ska vara glad att slipa svidandet och smärtan.
  • MissKaos
    Trogga skrev 2008-11-11 21:21:45 följande:
    Fast jag känner iget iaf, men fick bara konstiga förklaringar från läkaren
    JA doktorer... Ibland är dom roliga.
    Var glad om du slipper sveda och blodkiss.. Hoppas nu AB hjälper!! Brukar bli bättre efter ca 3 dagar.

Godnatt bäjbs! 
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 12:58:27 följande:
    *smaskar i mig ett par shåkladdoppade bilar*

IGEN??

Hej föresten, och ehjdå. Möte och möte igen och så eett möte därimellan. Kul dag. Mellanlandar på Office..

LÄÄÄÄÄÄÄÄngtar efter revben med pommes, och sen sk jag ha choklad och bananklasskaka. OCh först av allt potato skins. ÅHH.. ibladn är det underbart att var apreggo och kunna skylla på att man måste äta för två.. 

• MissKaos
    Pynta skrev 2008-11-13 17:35:47 följande:
    Alltså. Jag blir SÅ irriterad på trådskapare som inte läser igenom och korrigerar stavfel innan dom postar. Nötter!
    Moppa änte oss dysläktiker.
    SÅ illa var det väll inte? Däremot var ju trådstarten.. knepig. Fattar lixom inte riktigt.

Katten är lite usr på mig. Borde starta en tråd. KAttmaten är slut, så han fick en burk tonfisk (det dög minsann när han var liten) han har ätit LITE men surar och vill ha kattmat kräket. *suck*
    MÅSTE jag sätta mig  i bilen och åka och köpa? HAn mår ju eg inte alls dåligt av att äta tonfisk EN gång.
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-11-13 18:11:53 följande:
    Är det okej av en chef att välja bort en kvinnlig kollega för en ny tjänst med motiveringen att hon är i fertil ålder och den biologiska klockan tickar, dessutom är risken stor för sjukskrivning under graviditet och han ser bara på "husets" bästa?
    Nej. Det ska du ta med facket.
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-11-13 18:15:43 följande:
    Hm jag har nog inget konkret att gå på tyvärr. Det var en diskussion idag vid kaffet om en tjänst som blir ledig och chefen har bestämt att det ska bli en kille (mindre kompetent än jag) och motiveringen var denna. Jag är helt säker på att någon skvallrat om mina "bebisproblem" förhelvete jag vet ju inte ens om det är NÅGOT foster ännu!
    ..och det spelar ingen roll.... OM du är gravid el inte. HAn får inte diskriminera dig pga det. Så.. får killen jobbet, ta det med facket!
    siamusen skrev 2008-11-13 18:16:41 följande:
    Kul middag jag at. Kikärtor, sojabönor, majs, ägg och rôd curry.
    JAg åt två knäcken med ägg. Var tvungen att kompletera godispåsen. Är sjuk trött, så fort tvätten är klar ska jag SOVA. Hoppas jag iaf.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-13 18:21:13 följande:
    Jag vill ha godispase ocksa Fast jag kânner mig fet och ful och deppig
    Åh, då kan vi ju hålla ihop då. KÄnner mig rätt fet ful och deppig jag med. Fast det KAN bli bättre om jag får sova. Vill inte ens titta på bebisgrejjerna. HAr inte sovit. Sloken har snarkat och hostat på nätterna pga att jag gav honom min förkylning. Kanske inte borde boka in aktiviteter varje dag heller.  Det fanns inga chokladdoppade Ahlgrens i butiken BAra sura. Fick köpa lösgodis. JAG mår nog bättre imorgon (sloken är inte hemma inatt så jag aksen kan sova..) Men hur mår du imrgon musen? Varför suger ditt liv fett?

JAg borde vara glad. Både jag och bebis mår bra enl BM, och HB har gått upp finfint. Fet förståss, men där får jag ju skylla mig själv..
Svar på tråden dårt asöires setuG