Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

*deppar*

Fy vad det regnar ute.. JAg vill gå HEEEEM!! *trött*

(¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-11-19 19:55:22 följande:
    Hej alla glada jävlar. Idag var jag på lunch med min chef och en massa andra snubbar, det är ett stort bord som alla jag känner brukars itta vid ungefär så det är många olika människor där varje dag. Idag var det tre killar jag inte känner så bra, eller jag vet vilka det är från lunchen. Jag blev att sitta innerst i ett hörn med fem på sidan och en vägg så jag kom ingenstans. Plötsligt kände jag att jag måste spy! Kunde inte öppna munnen utan skenade ut och pressade mig förbi alla som glodde jättekonstigt och sen spydde jag som fan på toan. Jippi. Mår illa konstant. På mvc idag sa hon att det är BRA att jag mår illa då är det en stark graviditet och mycke hormoner. Men jag vill inte kaskadspy på mina lunchkompisar ju...
    Pucko BM. Det har INGENTING med mängden hormon att göra hur illa du mår, utan hur kännslig du är för hormonet under just denna grav, Å andra sidan borde det ju avta om hormonnivåerna sjönk... Nu är det väll snart dax för UL igen??
    Spy är dock sådär. Blä.

Strax Greys. Lipade till ER i måndags.. MÅste ta bort sminket innan det börjar.

Liiiiite mkt på jobbet nu, hinner inte med FL Förvånad. MEN jag har planerat in allt i almenackan innan jag ska gå hem. OCH det kommer funka att jobba bara 75% de sista tre veckorna. YESSS!!! Skönt. Häffaklumpen behöver nog det.
  • MissKaos
    SeriousGangBang skrev 2008-11-19 20:36:00 följande:
    tror inte att dina lunchkompisar vill det heller... även om de säkert vill att du ska v massa gravid.
    VA FAN! Lite får dom väll ställ upp. Som spykopp är det minsta man kan begära tycker jag!!
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-19 20:49:11 följande:
    Jo, men jag satsade på att omskära mig istället.
    Ser inte du heller att raka längre?
    Det blöder ju som f-n när man skär därnertill med rakbladet.
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-19 20:55:03 följande:
    Ja, lika bra att skära bort det jue!
    Sant. VAd fan ska man med det till NU??
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-19 21:00:01 följande:
    Nej, precis. KOmmer ju ändå bara att spricka upp till nacken när ni ska föda.
    Ja. JAg vet. Det är så när man är trång och fin i fittan.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-19 21:06:29 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-19 21:04:15 följande: Hahahahahahahahaha vad hemska vi är. Hoppas verkligen inte ni har förlossningsskrâck.
    Det enda jag är riktigt rädd för är att bli sydd. det ni!
    siamusen skrev 2008-11-19 21:01:56 följande:
    Nej, det blir sa när man ska ploppa ut en vattenmelon ur ett golfhål Just den biten fixade gud till bra, tycker jag.*sprrrrrräck*

Skita ut en hörnsoffa var det va?

PÅ tvären.

Tant Greta skrev 2008-11-19 21:04:15 följande:
    Nu ja Sen kan du nog använda en handboll som knipkula.
    *asg*
    Detn är nog för tung. En badboll kanske?
    siamusen skrev 2008-11-19 21:01:56 följande:
    Nej, det blir sa när man ska ploppa ut en vattenmelon ur ett golfhål Just den biten fixade gud till bra, tycker jag.*sprrrrrräck*
    ..oich så var det bevisat. GUD ÄR MAN.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-20 11:31:07 följande:
    Morgon. väntar pa läkare.
    VAd ska du med läkaren till?
Svar på tråden dårt asöires setuG