Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-12 23:57:42 följande:
    Ja...hmmmm...*harkel*..nâstan râtt. Du är blond va?
    Varför tror du det?
  • Millimina

Hej. Jag har ont! *gnäller ikapp med barnet*

• Millimina

*slår ner mig själv*

*hatar människor som gnäller över lite ont! pah!*

• Millimina

Fröken Sophia skrev 2008-11-13 09:13:34 följande:

*snyftar* Hatar du verkligen mig???
    Du gnäller väl inte?

Har inte jag hört

Eller så är du så söt så du kommer undan med det.
  • Millimina

Fröken Sophia skrev 2008-11-13 10:49:29 följande:

Jo jag gnällde lite över kramp i vaden och smärta som inte riktigt gått över ännu. Men om jag kommer undan med det så....
    Jaså, ja. Men du är preggo. Då ÄR det synd om en. Vad man än säger!
  • Millimina

Fröken Sophia skrev 2008-11-13 15:49:17 följande:

Josåatvahettere. Min fd. sambo (X) hotade mig med att gå till frun till den man (Y) som jag hade en kort, men ack så passionerad kärlekshistoria med strax innan vårt förhållande kraschade. Jag lyckades avvärja, men kunde inte undslippa att han sökte upp den här mannen på hans jobb och satt i 1,5 h och frågade ut honom om var vi hade träffats, hur ofta, vad vi gjorde, om vi hade haft sex (vilket vi inte hade haft faktiskt). Jag tyckte faktiskt inte då, och inte nu heller, att det var X's sak att tala om för Y's fru att han hade/hade haft ett förhållande med mig.
    Nej, jag har också.. som synts.. lite svårt att förlika mig med idén att det rör någon annan utanför förhållandet.

Min man sa någon gång att han skulle blivit sjujävla förbannad på någon "bekymrad själ" som ringde för att säga att jag varit ute och hånglat. "som om att jag inte kan hålla reda på mig själv och behöver förmyndare".

Sen tycker jag inte att otrohet är så där värst "hett". Men jag tror närapå att nyfikna skvallertanter kan göra livet värre för någon än vad otroheter behöver..
  • Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 17:47:56 följande:
    Vadå utanför förhållandet? Tycker du att den som blivit bedragen är utanför förhållandet?
    nä, men den som är främling för de båda och som känner sig manad att berätta.

Jag kan förstå TS i den där tråden, hämnd och hela köret. Inte för att jag är så mycket för hämnd och tror ju att det gör mig till en sämre människa i det långa loppet.

Men jag förstår inte de som på fullaste allvar tycker att de "känner sig rättrådiga och bra" och ringer upp grannens älskares fru för att berätta "sanningen"!!!
  • Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 18:03:00 följande:
    Men har du verkligen sagt det i den tråden så kortfattat som du gjorde nu? För trots att du skriver och skriver där så får du nog inte riktigt sagt det du vill(?) angående just DEN TS situation och hur du ser på den.
    Oh yes! Jag har försökt allt.Kort, långt, sakligt, känslomässigt, punktform.. Haha!

Och jag är inte dum och bara står och smäller in huvudet i tegelväggen. Även om det kanske ser ut så. Jag har skitroligt! (Och grunden till att det är skitroligt är ju för att jag ligger här och är sjuk och har skittråkigt annars! ))
  • Millimina
    MissKaos skrev 2008-11-13 18:47:17 följande:
    Och en liten hormononmställning på det kanske? *räcker över ett par TWIX och mint/chokladkular* Tur FL finns.
    Tycker det är synd att det inte har utvecklats en nät till Irl-funktion än med tanke på alla fina saker man kunna få och äta då..
Svar på tråden dårt asöires setuG