Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-11-16 00:20:32 följande:

Har en "bokcirkel" på jobbet,ingen diskussionscirkel,vi byter bara böcker med varandra.När alla har läst hamnar böckerna i jobbets läshörna eller på valfritt ställe  
    Bra... blev orolig där över att du skulle behöva flytta...eller något.. Utträngd av alla böckerna..
  • Millimina

Nu tvingar spargel mig att gå och sova. Han tjuvläser idogt. Han finns på fl nu också! Gå dit och säg hej vettja!

• Millimina

Suck. Är ni arga här idag? Själv är jag yr i huvudet. Migrän tror jag. Så jag ska inte stanna.

Och varför byts det nick hela tiden?? Borde jag också göra det nu???

• Millimina

Åh, jag vill också ha sådana låtsaskompisar!

Lmu, du får ju se till att byta sidfot också om du vill vara okänd../tips från coachen

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-17 19:26:28 följande:

Nu har jag varit på en 2 timmars promenad*klappar mig själv på axeln*
    uu, så avis jag blir. Jag vill bli frisk. Jag har blivit helt dallrig på de här fyra veckorna som vi varit sjuka nu. Det är jätteläskigt!! Daller!!
  • Millimina

Garageänkan. Ärligt talat. Den där tanten skulle inte få jobba på ett dagis. Klaga och klaga som F-N på henne. Man ska INTE behöva mötas av dagispersonal som inte innerst inne tror att dagis är bra för barn, och det är hennes problem förmodligen. Samt att hon är lite dum och väldigt lat. Jobba där ska hon inte!

Jag blir så topp tunnor när människor som är helknäppa har jobb när duktiga jag går omkring och sliter på parketten här hemma!!! Grrr! Och ännu argare blir jag på människor som jobbar på ett ställe som de tycker är "det lite sämre alternativet"

Läser jag in för mycket i hennes bemötande av er? Nej. Inte! Grr igen!

• Millimina

Blev ni tysta? Jag har tråkigt. Och ont i huvudet. Antar att jag bara ska gå och sova. Ska ju gå utanför dörren för nästan första gången på drygt en vecka imorgon. *rädd* Dessutom är det fika med en irl-människa. *räddare* OCH jag har inga pengar, så jag kanske måste ta en springnota *räddast.

• Millimina

Greta, du bor ju granne med fiket där jag tillbringade ett år av gymnasiet fikandes. Och så har jag jobbat alldeles runt knuten i en liten godisbutik och haffat snattare och tittat på psykfall som har frigång! Jätteroligt jobb!

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-17 23:06:57 följande:

Thelins eller Fix? På det förstnämnda jobbade jag extra som 16(?)-åring.Inte kul. Psykfallen är bortrensade numer,iaf de "värsta",har ju blivit en hipp stadsdel dessvärre.
    Thelins.

Men psykfallen!? Träffade du på "Morotsjesus"? Han kom in på affären första dagen jag jobbade (kom in varje dag och köpte en färskpressad morotsjuice) Så frågade han om jag ville ha fred på jorden. Det skulle det tydligen bli om jag kysste honom.

Är det fred?
Svar på tråden dårt asöires setuG