dårt asöires setuG
Tant Greta skrev 2008-11-16 00:20:32 följande:
Tant Greta skrev 2008-11-16 00:20:32 följande:
Nu tvingar spargel mig att gå och sova. Han tjuvläser idogt. Han finns på fl nu också!
Gå dit och säg hej vettja!
Suck. Är ni arga här idag? Själv är jag yr i huvudet. Migrän tror jag. Så jag ska inte stanna.
Och varför byts det nick hela tiden?? Borde jag också göra det nu???
Åh, jag vill också ha sådana låtsaskompisar!
Lmu, du får ju se till att byta sidfot också om du vill vara okänd../tips från coachen
Tant Greta skrev 2008-11-17 19:26:28 följande:
Garageänkan. Ärligt talat. Den där tanten skulle inte få jobba på ett dagis. Klaga och klaga som F-N på henne. Man ska INTE behöva mötas av dagispersonal som inte innerst inne tror att dagis är bra för barn, och det är hennes problem förmodligen. Samt att hon är lite dum och väldigt lat. Jobba där ska hon inte!
Jag blir så topp tunnor när människor som är helknäppa har jobb när duktiga jag går omkring och sliter på parketten här hemma!!! Grrr! Och ännu argare blir jag på människor som jobbar på ett ställe som de tycker är "det lite sämre alternativet"
Läser jag in för mycket i hennes bemötande av er? Nej. Inte! Grr igen!
God afton!
*halkar*
Blev ni tysta? Jag har tråkigt. Och ont i huvudet. Antar att jag bara ska gå och sova. Ska ju gå utanför dörren för nästan första gången på drygt en vecka imorgon. *rädd* Dessutom är det fika med en irl-människa. *räddare* OCH jag har inga pengar, så jag kanske måste ta en springnota *räddast.
Greta, du bor ju granne med fiket där jag tillbringade ett år av gymnasiet fikandes. Och så har jag jobbat alldeles runt knuten i en liten godisbutik och haffat snattare och tittat på psykfall som har frigång! Jätteroligt jobb!
Tant Greta skrev 2008-11-17 23:06:57 följande: