Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Snart kommer svärfar och hämtar LillM han skall stanna där till lördag eller söndag. Skönt men man blörjar ju sakna honom direkt han åker lillskrotisen..
    Men nu kanske KB och jag hinner va lite på tumis och dessutom hinner jag julpynta lite smått och stryka alla kassar med tvätt...

• Garageänkan

knack knack förlåt om jag stör mitt i hånglandet

• Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-11-27 14:18:16 följande:
    Du kan få titta på om du är tyst.
    Gaffar min mun med den svarta gaffan.
  • Garageänkan

Siamusén. Jag såg ditt inlägg om Gasse i sovtråden. Har ni testat fiskleverolja och omega 3 på honom?

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-27 14:37:11 följande:
    Nej, men det har de inte ens hört talas om hâr. Far se vad lâkaren sâger pa mandag.
    Okej ja kan tänka mig att de inte är så vanligt me fiskleverolja... Men finns det att få tag på där i frankrike?
    Hoppas de kommer på någon lösning för er, det verkar jobbigt detdär. Somnar C och R tidigt då men G röjer på som fan hela natten ensam
  • Garageänkan

Någon som har använt sig av bellybelt?

• Garageänkan
    Millimina skrev 2008-11-27 15:04:44 följande:
    Ja, jag har. Men det är inte det minsta mer säkert, utan snarare tvärt om.. Kändes lite skönt ändå att ha bältet under magen, men det var innan jag visste att det var sämre...
    Jag kastade ju alla mina preggofantkläder och tänkte att bellybelt kunde vara bra om man kan ha sina vanliga kläder hela tiden... å det va inte bra alltså hatar gravidkläder vill inte ha
  • Garageänkan

Jo alltså jag bjöd på två på tradera såna bellebelt-kit men blrv överbjuden med typ en krona. De som finns ute nu har bara köpare inom sverige så jag är utesluten- därför hörde jag efetr med er i tråden först.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-27 15:27:36 följande:
    Fraga till er som kan mode: Jag bad proppen köpa ett par billiga jeans till mig som jag kan ha tills jag gatt ner sa mycket som jag vill. Han shoppade ett par jeans fran England. Utsvängda hippe-brallor. Är det modern nu eller?
    Mer såna som är raka hela vägen men utställda. Inte som trumpeter med smala ben mer såhär sixties vida ben men tajta på låren. Har massor av såna LOVE em
Svar på tråden dårt asöires setuG