-
Svar på #13511Det var ju jättesegt. Alltså när jag jagade KB så kom bilden upp med typ 30 sek fördröjning... Tråkigt
-
Bell: de var ju fina tycker jag. Gillar om man har brillor som syns ordentligt! De passar dig!
Kollade på era bröllopsbilder också, jag skall ju på decemberbröllop den 12:e men har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller så... -
Meeeeh! Sixten satte sig på backstegtangenten så allt försvann. Nå ja iaf ska jag skena ut till bilen i ösregnet och åka på läkarontroll nu. Ha de så länge.
-
Hej igen, tillbaks från läkare. Skall börja äta prostafen nu så kanske jag kan leva lite och inte bara ligga och kräkas...
Har fått LillMs katvig pyamas med äpplen på den är sjukt fin, bruna äpplen på den och vanlig pyamasmodell med knappar... Oj vad han blev glad. Vi måste muta honom lite nu när vi försöker få honom att sova i egen säng HELA natten...
Förresten så rekommenderade doktorn att vi inte skall ligga nu! Jag har nån slags polyper som börjar blöda om man röjer omkring inne i mitt underliv. Så doktorn sa att om jag blöder nu så är det för att han var inne och röjde med en anknäbbstång. Hygglo
Jag vill ha lussebullar men hittade inga färdiga på butiken och fixa själv orkar jag inte
skicka gärna hit någon om ni har. -
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-02 14:57:30 följande:
Prova Lergigan Comp! Det är grejer det!!Det fanns bara prostafen på apoteket just nu så... -
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m38892300.html
Here we go AGAIN. -
Jojomensan har väl varit en stund vad jag förtått.KarJac skrev 2008-12-02 18:32:48 följande:Jaså. She is back... -
Idag hittade jag YumYum räknudlar och currynudlar. Jag har varit sjukt sugen på såna nudlar. Om jag får dem att hållas i magen så blir det min julmat tillsammans med proviva
-
Milli: se det som ett framtida val av yrke. Ni har gratis akupunktur hemma ju resten av livet? Eller kanske piercare? Eller tatuerare?
Skitbra -
Ja det finns en del nya kuligheter...KarJac skrev 2008-12-02 18:44:50 följande:Jag missar sånt när mitt internet ligger nere.
Portningen borde ha gått ut nu.