Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-27 15:33:43 följande:
    Ja, de här satt at mer över låren och sedan flaxar de, låga i midjan etc. urtvâttade. Vâldigt bekvâma.
    Ja de är rätt, le trend propp!
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-27 15:36:57 följande:
    Dâr ser man. han är iofs shopaholic sa det âr kanske inte sa förvanande
    skulle inte Kb kunna, eller jo det skulle han nog göra
  • Garageänkan
    Pynta skrev 2008-11-27 16:09:46 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-69/m38756763.html Jag vill också gå på dejt. Hur var er första dejt med er kille/ man? Vad gjorde ni?
    Vi satt nog också på krogen pch drack öl. Eller ja så var det, jag pluggade och var ganska nybliven singel (höll på och KK ade mig med en 19 åring ) usch tantsnusk så träffades jag och KB typ alla kvällar på en pub och drack öl och pratade skit. Sen bröt han ryggen och så sov han på min soffa några nätter och spelade tv spel om dagarna när jag jobbade. Sen flyttade han aldrig bort liksom
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-27 19:43:58 följande:

VAd tycker ni om namnet Tyko? Är inte det lite coolt?
    Tycker det rimmar illa på Psyko...
  • Garageänkan
    Pelargonen skrev 2008-11-27 19:45:42 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-27 19:43:58 följande: Såg en film om en alkis som hette Tyko så för min del är det associerat till alkohol. Sen om det är bra eller dåligt är jag osäker på.
    Som Leffe och Sören
  • Garageänkan

Jag gillar Justus. Vet inte varför.

• Garageänkan

Svärmor fyller 50 år den 10:12.
    Vad fan ska vi ge? Hon är ingen utseende person eller så så behandlingar går bort...

• Garageänkan
    Pelargonen skrev 2008-11-27 20:05:55 följande:
    Presentkort på en fin restaurang där det också står att sällskap ingår?
    Ja det skulle kunna va nåt, det gav vi min mamma samt ett race på gocartbanan inget hon trott hon skulle göra nånsin
  • Garageänkan

Men bodde kon på en bondgård eller hemma i lägenheten?

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-27 20:33:45 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-27 20:29:28 följande: Tror inte hon ats upp Bada kossorna bor hos en mjölkbonde som har rödkullor. Utrotningshotad ras btw...sa tjacka en om ni kan
    ok tror inte det finns nån här att köpa. det finns aldrig nåt kul på denhär ön...
Svar på tråden dårt asöires setuG