Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

jag fattar inget av justin.Tv iaf inte musens... hör proppen och nån som skriker samt hur musen skriver men bilden e helt död och det låter som alla är i en burk med knäckebröd

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-30 21:36:06 följande:
    Funkar skiten fortfarande? Ljudet alltsa
    Jag är ute nu men kan gå in igen. Synd med ljudet för det va jobbigt att va inne när det sprakade så mkt
  • Garageänkan

Jag är alltid naken på underkroppen. Men nu måste jag gå och prata med Kb lite sager han.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-12-01 15:09:59 följande:
    Hemma igen fran Dr med knark. Gasse visade sin charmiga sida och plockade sönder hennes arkivskåp pa tre röda. Klängde överallt, lekte med alla leksaker i en nano-sekund ungefâr, sprang omkring som en dåre. Var sig sjâlv helt enkelt. Sa hon kom fran till att han var superaktivoch överintelligen men att kroppen inte riktigt hânger med för att han är för liten fôr en del saker.
    Vad händer nu? Medicinering eller vad? Terapi? Bootcamp? Enkelresa till månen?
  • Garageänkan

Men sorry att jag inte läste ikapp musen. Skönt att ni blev tagna på allvar!

• Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-12-02 10:46:12 följande:
    Morrn. Jag har blivit anklagad för att se ut som ugglan Helge i mina terminalglasögon. Ego kallas mig kärvänligt för farfar. Jag är verkligen svårt misshandlad och missförstådd.  Dessutom kan jag inte försvara mig eftersom jag nästan tappat rösten.
    Men, kompis, om du är uggla har du nu näbbar och klor att föravara dig med! På honom bara!
  • Garageänkan

KB har käkat upp LillMs mumin chokladkalender... Fast LillM får inte äta godis men hans mamma får ju

• Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-12-02 11:19:46 följande:
    Ehh, så du tycker i själv verket inte synd om lillM utan om dig själv?
    Ja själklart, M vet ju inte ens vad det är...

Förresten slipper ja inte in hos dej.. ville kolla nämare på brillsen.
  • Garageänkan
    Millimina skrev 2008-12-02 11:34:55 följande:
    Garageänkan. Vad hände med han som flashade sig?? Tyckte det verkade lite skoj ju!
    Jag blev såklart förnärmad och satte dit lösenord. Vet inte om jag är så intresserad av att kolla på någon lurvig spanjor i äldre medelåldern Men om du vill ha honom så kan jag säkert förmedla...
  • Garageänkan
    Millimina skrev 2008-12-02 11:37:41 följande:
    Nä, mer intresserad av hur han kunde visa sig för dig? Kan man länka in sina tevebilder utan att du väljer att gå in till någon annan?
    Vet inte faktiskt jag hade ju inget lösen från början och så började det droppa in en massa snubbar som skrev på spanska så kollade jag in till den ena och på den vägen blev det haha... Fråga inte mej det var läskigt iaf så pröva ta bort ditt lösenord, jag kan tänka mig att man kan söka på random tjej/kille och så skickar den en dit. Förresten så finns det ju en knapp uppe i högra hörnet som heter next channel eller så där borde man väl komma till någon ny person som inte har lösen antar jag... testa!
Svar på tråden dårt asöires setuG