Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Men bella och PP. Ni är ju jätteroliga, och det är ju inte för att ni är så tråkiga som ni är roliga? Hur kan ni ha sådan humor att titta på?

Att det är någon sorts tvärtomprincip då?

• Millimina

Hej! Nu börjar helgen strax! Och Effells första adventsuppdrag har startat. Vad gör en bra stand-in??? Ska man göra mer än tänkas ställa upp istf?

• Millimina
    Millimina skrev 2008-11-21 15:17:33 följande:
    Hej! Nu börjar helgen strax! Och Effells första adventsuppdrag har startat. Vad gör en bra stand-in??? Ska man göra mer än tänkas ställa upp istf?
    Vet ni inte sådant här? Trodde ni visste allt..

*besviken*
  • Millimina
    DCLXVI skrev 2008-11-23 22:54:26 följande:
    Gonatt!   *stoppar om alla allvarliga* *dukar fram lite ost & kex och tänder lite ljus till nattvakarna*
    Åh, så omtänksamt!
    *mumsar och pratar ivrigt samtidigt så det flyger lite kex ut ur munnen i de hetsigaste tidpunkterna*
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-11-25 15:31:40 följande:
    självklart..vad annars
    Hajfajv!

Hej förresten. Vad gör nI? Jag är sjuk. Jag kan erbjuda någon en avsugning om jag får något som är riktigt, riktigt bra att göra/läsa/se på!
  • Millimina
    MissKaos skrev 2008-11-25 15:39:37 följande:
    Ok, du får mig att titta på. + bioken jag just läser som är kalas bra. HAr bara glömt vad den heter. Och vad hon som har skrivit den heter. Den är iaf mkt bra. Honhar oxå skrivit "allt för min syster" som är minst lika bra.  
    Jag tittar. Och tittar.

Jaha, och nu? Vill du ha en avsugning?
  • Millimina
    MissKaos skrev 2008-11-25 15:53:06 följande:
    Ja tack. Men inga sd bara.
    sverigedemokraterna lämnar jag hemma vid högtidliga tillfällen, no probs!
  • Millimina

Men Gute! Du röstade ju fel ju! *tycker synd om*

Svar på tråden dårt asöires setuG