Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Zimlis skrev 2008-11-25 09:14:43 följande:
    Snoken - va inte det en tv-serie??
    Jooo, han hade en hund och bodde på en båt.
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-11-25 09:10:35 följande:
    Hur dumma är folk?"Jag är gravid, har legat inne för moderkaksavlossn nu blpöder jag brunt vad ska jag göra?"Svar: Starta en tråd på FL, det hjälper nog.
    Hoppa på ett ben?

Ha sex?

Springa maraton?
  • Fröken Sophia

Ger inte sjukvården folk instruktioner om vad de ska göra?

Jag menar min bm har tjatat hål i huvudet på mig att om jag får huvudvärk, flimmer för ögonen eller ont i överkant på magen så ska jag ringa DIREKT. Bara för att mitt blt har varit lite förhöjt.

Om man har föreliggande moderkaka borde man ju få ganska tydliga instruktioner om vad som gäller...det är ju ganska allvarligt.

• Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-11-25 09:33:38 följande:
    Ja, jag har funderat på om det inte är ganska smidigt att ha den där egentligen. Man vet va den är, den är alltid mätt och behöver inga nya blöjjor...Nä, man ska orka mindre nu. Säger dom. Jag har oxå svårt att fatta att det inte bara är "lat" som gör det. Fast jag har ju betydligt längre kvar än dig. Du är ju strax framme i mål.
    Ehhh, det blir säkert igångsättning den 29/12. Jag har det på känn.
  • Fröken Sophia

Julmust - Ja tack. Har en 0,5 l flaska i min väska, men den har varit öppen ett tag så den är både ljummen och avslagen
    Lussebullar - Mmmmm. Ska nog försöka köpa med mig på väg hem idag, pallar inte baka.
    och
    Skumtomtar - Ååhhh har en hel låda skumtomtar. Hemma

• Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-11-25 09:30:57 följande:
    Ja, nu hade hon ju desstom inte föreliggande moderkaka utan moderkaksavlossning vilket ju är synnerligen allvarligt! Jamen, man undrar ju hur f-n folk är funtade... Ring till förlossningen och fråga där, eller iaf till sjukvårdsuppl.. Logga in på FL?? Är det någon hemma alls då?
    Just det. Om hon nu har moderkaksavlossning ska hon inte ligga ner då, vila, inte göra något? Eller tycker de att det är så tidigt i graviditeten att om net händer något så gör det och då kan de inte rädda situationen i alla fall??

Nej nu ska jag faktiskt ta och...ehhhm...först gå och kissa i alla fall. Sen jobba lite.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 10:19:31 följande:
    *har sjukt mycket huvudvärk*
    Drick lite vatten och ta en huvundvärkstablett då.

Var ska vi äta lunch imorgon??
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-11-25 10:41:43 följande:
    *är snuvigast i hela världen*
    Hur vet du det???
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 10:53:44 följande:
    Vill du testa den nya? www.strandgatantva.se/index2.htmlEller ska vi gå till ett gammal beprövat ställe?
    Det är så lååååångt dit för mig bara

Kan vi inte ta ett ställe inne i stan. Thai Coconut funkar för mig, eller om du kan tänka dig att gå hela vägen till Yogi?

Det är tandoorikyckling med raita på Yogi imorgon *drägglar redan*
Svar på tråden dårt asöires setuG