Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-26 09:15:48 följande:
    Ähhhhmmm, ja det är du nog faktiskt. *har helt glömt bort*
    Fast med ränta blir det en lunch
  • Fröken Sophia
    Zimlis skrev 2008-11-26 09:11:05 följande:
    Morron morron -  har flitigt traskat med hunden i snötöslaskäckel*typiskt julväder*
    Härligt! Inte.

Det har varit såååå skönt de senaste dagarna att få in en torr och fin hund efter promenaderna, bara pilla bort lite snö från trampdynorna.
  • Fröken Sophia
    Zimlis skrev 2008-11-26 09:23:19 följande:
    Precis och idag plaskblöt - jätteroligt *NOT**julstjärna*
    Hade inte hunnit tina upp så mycket här i morse, men ikväll...det blir raka vägen ner i badkaret för min hund, det känner jag på mig.
  • Fröken Sophia
    Zimlis skrev 2008-11-26 09:27:17 följande:
    Vad har du för sort??
    Cocker spaniel, och du?
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-11-26 09:28:41 följande:
    Det kan du ju göra men vi får väl se om det blir några pengar...Fröken Sophia skrev 2008-11-26 09:09:04 följande:
    här sitter jag och ger goda råd och så ska jag inte få betalt för det menar du???

*går och fikar i ren ilska*
    Står stadigt som en julgransfot!
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-26 09:51:45 följande:
    Har pratat med Ego igen. Han garvade och sa att han småhatar Arvid  med jämna mellanrum sisådär och att det var helt normalt när ens unge är asjobbig, bara att ingen vågar säga det högt.
    Men det är väl klart att det är så. Precis på samma sätt som det är tabu att erkänna att man kanske inte känner den där himlastormande lyckan direkt när man fött sitt barn.

Eller att man faktiskt kan känna sig attraherad av andra, hur mycket man än älskar sin respektive.

Eller en sån sak som att man alltid måste älska och ställa upp för sin familj, ty blod är tjockare än vatten. Trams.

Finns ju en massa såna grejor som man borde lyfta fram och avdramatisera.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-26 10:34:21 följande:
    *sjunker post-snörvligt in i det varma duntäcke som representerar Solfias oändliga visdom*
    *känner mig plötsligt som en Cardiganslåt*
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-26 10:35:14 följande:
    Kanske inte heller var så jävla begåvat att sluta med anti-depressiva just den här galet jobbiga hösten heller....
    Ehhh. Nej.
    Står stadigt som en julgransfot!
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-26 10:54:31 följande:
    Hon försöker ju ta ut ockerränta på de 40 spänn jag är skyldig henne redan i o m att hon tyckte att hon skulle få tillbaka det i form av en lunch som ju kostar minst 75 spänn i den här stan.
    *fnissar*

Tyckte själv att det var rätt smart, men jag blev väl genomskådad märker jag.
  • Fröken Sophia
    Trailer T skrev 2008-11-26 11:17:34 följande:
    Kan vi inte leka nåttTyp berätta saker vi inte vet om varandra eller nått
    finns det såna saker?
Svar på tråden dårt asöires setuG